Idag blir det en lugn dag.

Idag blir det en lugn dag.
I går lyckades jag krocka med Vilda,det var som att gå in i en vägg.
Hon rörde sig inte en tum medans jag föll som en fura.
Mina redan inflamerade leder tål inte mycket ,så nu sitter jag här med en
jätte svullen stortåled.Att en tå kan göra så förbannat ont.
Så idag vill jag ha lugna och mysiga prinsessor,inte monstren från igår.
Jag som skulle på stan och köpa tyg till en kjol,men det går ju inte när man
inte får på sig några skor och knappt kan gå på foten.
Stackars Vilda blev alldeles ifrån sig när jag damp i golvet,synd att jag inte
hade kameran till hands för minen var oslagbar.
Bulldogar har ett otroligt minspel,man ser när dom är trött,sur glad,rädd eller
som Vilda igår förvånad och osäker när matte helt plöttsligt ligger på golvet.
Ja så det kan gå när man inte ser sig för,kanske det blir lite broderat i allafall
nu när jag måste sitta still.

Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Stackars du! Ont i tån ÄR inte kul. Jag hade en gång inflammation i en stortå, fick inte ens på mej en strumpa och fick vara hemma från jobbet(!!!). För en tå... kändes löjligt, men det funkade bara inte.

Ha det bra iaf!

2007-02-08 @ 08:56:38
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Anna

Så där känner jag mig just nu..tog för mkt medicin..blev lite groggy...
Ha en bra dag :D

2007-02-08 @ 09:42:18
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Helena svarar

Det är så retfullt att en liten tå kan ställa till med så mycket problem.
Kram!

2007-02-08 @ 10:34:55
Postat av: Jossan

Men stackars dig! Det verkar som flickorna håller sig lugna idag iaf? Du har helt rätt, vi skulle bo på gångavstånd så har vi kunnat slappa ihop =)

2007-02-08 @ 12:38:29
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Ninni

Oj då...snubbla på sin hund!
Hoppas tån lugnar ner sig snart, kram

2007-02-08 @ 21:12:42
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0