Fortfarande två trötta prinsessor.

Fortfarande två trötta prinsessor.
Nu när dom fått varsin bädd går det plötsligt bra att sova på samma.
Det känns som att dagen kommer att gå i samma lugna tempo som igår.
Imorgon kommer Ellas storasyster Maja och hälsar på med sin matte Malin.
Så då blir det liv i luckan igen.
Tänkte försöka att få med mig Anders till Plantagen,vi skulle behöva några
nya blommor.Dom har lite annat roligt där också tycker jag, men med en man
som hatar att gå och "fönster shoppa"som han kallar det så hinner jag nog
inte ens se nått annat än det vi ska ha.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, imorrn kommer vi och gör huset osäkert=P. Jag såg ju fel på tiden på sjukhuset!! Jag ska vara där 08.30!! Mitt i natten!!Herrejisses! Då måste jag ju kliva upp 07.30 för att fika och ta sprutan! ujuj... Jag får ta en liten powernap när jag kommer hem, för jag måste vara pigg när vi far till er!
Kram!

2007-02-18 @ 10:23:19
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Anna

Ha ha..såå typiskt..2 bäddar men 1 ska användas..vilka rackare!! Ha det gött...*kram*

2007-02-18 @ 12:46:11
URL: http://ensammamammans.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0