En utmaning!

Jossan har utmanat mig.I vanliga fall hade jag nog struntat i det men jag gillar verkligen den här tjejen (hon tycker att jag ser ut som 35 år :) )så det är klart jag antar utmaningen.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4,vad står det där?
minsta ränseln.Emellanåt tog han fram ett efter ett av...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?
En sovande Vilda.

3. Vad såg du senast på tv?
Seinfeld.

4.Utan att se efter gissa vad klockan är?
9,25 ( bra gissat 9,27 )

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Vilda som snarkar och Ella som gnager på någon gummileksak.

6.När du senast var ute vad gjorde du då?
Rastade hundarna.

7.Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Jossans blogg.

8.Vad har du på dig nu?
En rosa pyamas och en svart fleesmorgon rock.

9.Drömde du något i natt?I så fall vad?
Inget jag kan komma ihåg.

10.När skrattade du senast?
Nyss när Ella försökte kravla sig upp i soffan.

11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
3 tavlor,bokhyllor och en fusk spis.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Säkert men inget jag kan komma på nu.

13.Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag gör den för att det var Jossan som ville det.

14.Vilken var den senaste film du såg?
The Phanthom of the Opera,för vilken gång i ordningen vet jag inte.

15.Om du blev multimiljonär-vad skulle du köpa då?
En renovering av huset och trädgården.Ett hemma spa står högt på listan.

16.Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Jag tror folk vet det mesta,jag är alldeles för pratsam och ärlig.
Som en öppen bok.

17.Tycker du om att dansa?
Inte speciellt mycket.

18-19.Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka?
Lätt fråga,jag har ju en av varje.Anna och Dennis så klart.

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte nu längre.

21.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag trodde att det var Sankte Per som skulle stå där.

22.Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Malin Malm,Lisa,Linda och ensamma mamman Anna.




Pust äntligen slut på frågor.Nu är det er tur tjejer att svara.

Jag är jätte nyfiken på vad Malins barn ska få för namn,hon ska ha sitt första om 7 veckor.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oki doki..ska fixa !! :DD

2007-02-08 @ 11:22:49
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Jossan

Men är du också emot utmaningar!? Attans, jag tycker dom är så roliga, man lär känna varandra bättre genom dom =) Jaja, jag får väl skippa dig och nela framöver då =) Alternativt locka med 35-årsgrejjen =) Som jag fortfarande står för, för övrigt. Du måste ha blivit mamma som tio-åring =) Mysko, jag får inte ihop det där =)

2007-02-08 @ 12:40:27
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Jossan du är för gullig och snäll du.
Jag kan säkert anta en eller annan utmaning även i fortsättningen.=)
Kram!

2007-02-08 @ 12:47:45

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0