Börjar dagen med en av Lisas underbara bilder på Vilda & Ella.

Börjar dagen med en av Lisas underbara bilder på Vilda & Ella.
Jag älskar svartvita bilder,men har inte haft någon på Prinsessorna förut.
Nu har jag det tack vare snälla och gulliga Lisa som tagit denna.
Lördag,solen skiner och det droppar från taket.
Känns som vår även om det bara är för några dagar,till vecka ska det tydligen
bli kallt igen.
Idag blir det en lång härlig promenad med vovvarna,som piggnat till sen igår
och leker för fullt nu.
Sen blir det lite shopping till Anders stora glädje,nu skojade jag han hatar att
gå i affärer.Men idag har han inget val för han behöver köpa lite nya kläder.

Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Underbar bild!! Gud så fin, den borde du göra en förstoring på! Skulle ju matcha din soffa kalas =) Blir det ikanohuset måntro? =)

2007-02-03 @ 09:45:24
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Ninni

Har du en Anders du med..jag ska släpa med mig min till möbelaffärer vare sig han vill eller inte...ha,ha!!

2007-02-03 @ 09:51:22
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Det finns flera bilder som jag kan tänka mig och förstora.Men vi har bara fått ett smakprov ännu,Lisa har massor med fler bilder.Så det kommer nog bli mer än en förstoring.
Det blir inte Birsta,jag har en alldeles för stor man.Det blir Timrå,där det finns lite större storlekar.
Kram!

2007-02-03 @ 09:55:35
Postat av: Jossan

På så vis, skönare med Timrå på en lördag, det lär vara smockat i Birsta i vilket fall efter invigningen av nya entren.. Du sätter väl ut fler bilder när du får dom? =)

2007-02-03 @ 10:26:23
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Du ska få se bilderna när du kommer hit på tisdag.
Det blir säker någon fler av Lisas bilder här på bloggen,men du får försöka stå ut med mina bilder.
Nu ser dom ju ännu sämre ut när det går att gämföra dom med Lisas.Men det går ju alltid att gå in på Lisas sida och njuta.
Kram!

2007-02-03 @ 10:36:23
Postat av: Anna

Hejsan,nu hittade jag hit :))
Vilka fina hundar du har? Ena riktiga sötnosar...*pöss på nosen*...svart/vita bilder är alltid vackra..det tar fram en viss känsla hos motivet , eller tycker du inte??
Tittar in igen...ha det gött.:)

2007-02-03 @ 18:27:47
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Helena svarar

Jo det tycker jag också.
När man dessutom har sån tur att få bilder tagna av ett riktigt proffs då kan det ju inte bli bättre.
Vill du se fler underbara bilder kan du titta in på Lisas sida,www.krutrut.com
Du är så välkommen.

2007-02-03 @ 18:49:08

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0