Alla Hjärtans Dag.

Alla Hjärtans Dag.
Jag gillar verkligen hjärtan.Upptäckte när jag började se mig om att jag har
en hel del hjärtan här hemma.
Några kanske hamnar i kategorin inredning lite senare idag.
Fick två nya hjärtan på posten igår som jag köpt av Nina på nina-bazar.
Idag blir en rolig dag för Jossan kommer med hunden med stort H.
Vi har inte träffat Hubert tidigare så det ska bli spännande.
Spännande också att se hur han tar emot mina prinsessor,vi får hoppas att
han gillar dom.Det är ju faktiskt alla hjärtans dag i dag så jag tror det blir kärlek
vid första ögonkastet.
Jossan ska jag bjuda på några goda hjärtan från mitt nya kakfat,vi ska ha en
riktigt mysig dag.
Återkommer nog senare med en rapport om hur det gick med vovvarna.

Ha en bra Alla Hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Åh, jag är svag för dessa nallar, har en liten med en ros i famnen... och den röda ljuslyktan. Sitter här och skakar och dreglar :D

Nä, skaket kommer nog från flunsaanfallet från alla håll. Verkar som att jag åker på det jag med, fy bubblan.

Ha det så kul idag!

2007-02-14 @ 09:31:25
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Nä vad tråkigt att du blivit sjuk du också.
Du får ha en mysig alla hjärtans dag under täcket med en god bok.
Krya på dig!

Många kramar!

2007-02-14 @ 10:30:54
Postat av: Jossan

Ååååh, vad mysigt vi ska ha =) Måste ut med Hubben i skogen nu så han får göra av med lite energier innan vi kommer, annars lär han klättra på väggarna =) Vi ses snart! Kram

2007-02-14 @ 10:40:40
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0