Utmanad.

    Skriv en önskelista med 7 önskningar.Motivera dem.
    Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar.
    Utmana 7 bloggare att göra detsamma.

1. Börjar väl med att önska att jag får må lite bättre....att de hittar en medicin
    som fungerar så att mina leder inte förstörs så fort.

2. Önskar att mina barn får jobb som de trivs med och att de får ut det de
     vill av livet.
    Att de får vara lyckliga helt enkelt.

3. Önskar att vovvarna får vara friska och att vi får behålla dem länge hos oss.

4. Skulle vilja ha en riktig vinter med snö inte isgator som nu.

5. Jag önskar att vi skulle ha ork att ta tag i renoveringen av sonens gamla
    rum som ska bli vårt sovrum.
    Och göra om vårt nuvarande sovrum till tv/pyssel/datarum.

6. Det där med städfe som många önskat skulle inte vara helt fel.
 
7.Önskar att vi får en underbar julledighet tillsammans med våra nära & kära.

Nu utmanar jag:

Anna L
Jossan
Christina
Marina
Ninni
Gisan
Cina

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nu fick jag dåligt samvete som glömde bort Herr Hund i min önskelista!
Önskar i alla fall dig en bra dag!

Kram!

2007-12-10 @ 11:43:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: A n n a

Oki ...önskelistan blir lång i år !!!!!

2007-12-10 @ 11:51:18
Postat av: Marina

Jag har gjort den...Men gud va svårt det var!Man önskar sig så mycket , och allt vill man ju inte tala om !!!;-)

2007-12-10 @ 12:36:31
Postat av: Ninni

Tack för den utmaningen..den antas!

Oj sju önskningar..va svårt..kramen

2007-12-10 @ 14:30:39
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

OK har antagit utmaningen och den finns på min blogg nu.
Kram vännen

2007-12-10 @ 16:05:53
URL: http://qinna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0