Torsdag.

171507-946
Dagen börjar med lite lagom illamående.....vill absolut inte ha en dag
till som i tisdags.=(
Jag har stoppat i mig 2 Losec till .....hoppas de hjälper nu.
På lördag ska vi göra julgodis med barnen och deras respektive då
vill jag verkligen vara fri från magproblemen i allafall.....resten står jag
ut med.
Om jag orkar tänkte jag ta golvet i köket så jag kan lägga på min nya
fina matta.......ska försöka mig på att få fram resten av julpyntet också.
Ja som ni ser har jag inte tid att må illa.=)
Vovvarna har varit helt otroligt snälla de sista dagarna......de känner nog
av att jag mår dåligt.
Ledproblemen är de vana vid men när det blir nått annat märker jag
ofta att de blir lite lugnare och inte kräver så mycket uppmärksamhet.
Här har det regnat hela natten så det är rena isgator ute......vad trist det
är med sådana här vintrar.
Inte lär det bli bättre heller med klimatfärändringarna.
En så länge har vi faktiskt lite snö kvar men om det fortsätter så här
så är den nog snart borta helt.
Ha en härlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sessorna är så kloka så..visst känner dom av om det är nåt särskilt..
Illamåendet önskar jag puts väck & en kanon dag för dig..*kram*

2007-12-06 @ 08:04:45
Postat av: Christina

Men så gullig liten sessa!
Hoppas att illamåendet försvinner för det är ju inget kul.
Om du blir glad av att besöka min blogg så blir jag glad över dina alltid så snälla och trevliga kommentarer:)
Önskar att dagen blir snäll mot dig min goa vän
Kram och en kram från Bosse till sessorna med.

2007-12-06 @ 09:02:10
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Visst är det underbart med djuren som så väl känner när något inte är som det ska.
Ha en bra dag och hoppas att du orkar få dit den nya fina mattan (är lite avundsjuk på den faktiskt hi hi).
Kramizzzz

2007-12-06 @ 09:25:13
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Skickar bort ditt illamående till fanders så att du orkar ta tag i det du vill..Ha en bra torsdag!

2007-12-06 @ 10:40:40

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0