Tisdag.

171507-959
Vi har fått en del snö inatt........det har nog kommit ca 5 cm men det
är ett par plusgrader fortfarande så det blir väl bara slask av det
under dagen.
Tråkigt nog så mår min redan illa åtgångna mage inte alls bra av
pencilinen......som tur är ska jag bara äta den i 5 dagar.
Jag ska ta den 3 gånger om dagen så jag hoppas att jag ska
sluta att må illa efter varje tablett annars blir det lite jobbigt.
Det finns inga planer för dagen alls utan jag ska pyssla lite här
hemma.....behöver nog ta en runda med dammsugaren.
Igår satt jag och skrev alla kuvert till julkorten.......nästan 40 st
julkort ska vi skicka.
Nästa år tror jag att vi får skaffa adressetiketter för det är nog
mycket att skriva inuti alla kort.
Ha en härlig tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj fyrtio stycken det var mycket..har du gjort alla själv??
Jag har precis satt på frimärken på mina..det blev 25 st.

Vill du ha hjälp med bakgrund, har jag din mejladress måntro?? Ja du har min..kramen

2007-12-11 @ 05:52:54
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

Krya på dig-känns som jag sagt det förr ;) men magen får ge upp nu..inte bråka mera nu!!
Hoppas du får en fin dag..sessorna älskar väl snön nu? Här är bara blött :(

2007-12-11 @ 07:41:35
Postat av: Christina

Oj, det var många julkort och jag förstår att det är jobbigt.
Hoppas att du slipper ha problem med magen till jul.
Önskar dig en riktigt skön dag vännen
Kram

2007-12-11 @ 11:11:54
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken otur för dig! Penicillin kan ju knäcka den mest stabila mage och en som redan är i olag lär knappast bli bättre...Själv mådde jag illa hela tiden när jag tog mina tabletter men hade liksom inget val...
Kram!

2007-12-11 @ 11:48:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: curlingmormor

Låter inte roligt det där med din stackars mage!!!!
Sen det där med julkorten, här är det guben som ska skriva och jag lovar, han ser inte fram emot det!!!!!!
Kramizzzz

2007-12-11 @ 12:28:48
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0