Sovmorgon.

171507-981
Jag sov ändå till klockan 9 imorse......jag var förstås upp klockan 6
och lyfte upp mistluren Ella i vår säng men sen somnade vi om.
Husse och vovvarna sover fortfarande.=)
Solen skiner idag......synd bara att det är så läskigt halt ute.
Vi har ju broddar på oss när vi går ut med vovvarna men det är värre
för dem.......jag är jätterädd att de ska skada sig ordentligt.=(
Idag står det Ica Maxi på schemat.....vi måste bestämma vad vi ska
äta på nyårsafton.
Vilda är skotträdd så vi är alltid hemma och myser själva på nyårsafton.
Nu ska jag försöka få upp resten av flocken....återkommer med en bild
på mina fina stövlar som mamma hämtade igår.
Ha en mysig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va härligt att du fick sova ut ordentligt!

Ja du lär väl inte vara ensam på Ica idag..haha!
Vi ska försöka oss ut på rean en sväng, sen hem till syrran för att käka middag..kram

2007-12-28 @ 10:37:35
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Marina

Visst är det skönt att få sova ut!!
Hoppas att ni kom i väg till ica!
Jag har redan bestämt vad vi ska ha på nyår!
Det blir ugnsgratinerad fläskfile med champinjonstuvning och pommes frites!!
Ha en bra dag!

2007-12-28 @ 12:59:25
Postat av: curlingmormor

Vovvsingen är också skotträdd, men hon får följa med hem till dotra och där lär hon bli väl omhändertagen av barnbarnen.
Kramizzzzz

2007-12-28 @ 23:02:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0