Snart kväll igen.

171507-945
Vovvarna och jag har sovit ett par timmar i soffan....man blir trött av
magkatarr/magsår.
Pratade med sköterskan på reumatologen förut och hon sa också
att det inte alls var omöjligt att jag fått ett magsår.=(
Magkatarr och magsår är inte samma sjukdom......jag har alltid trott
att man får magsår efter att ha haft katarr länge men så var det tydligen
inte.
Illamåendet gick över men jag har fortfarande ont i magen.
Jag har åtminstonde dammsugat och torkat av golven så nu ligger den
nya mattan på plats.=)
Ikväll hoppas jag Anders kommer hem i tid....jag har knappt sett honom
på 2 dagar nu.
Med lite tur ska han tom vara ledig imorgon men det törs jag inte
hoppas för mycket på.
En av mina underbara grannar kom med posten till mig förut....han
tyckte att det var så halt att jag skulle slippa gå ut.=)
Med posten kom Carolas nya julskiva.....lika underbar som den förra
Jul i Betlehem.
Även om man som jag inte gillar henne särskilt mycket så lovar jag
att man tycker om julskivorna.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Äntligen hittade jag tillbaka till dig! Vimsiga jag! Stackars dig att må så dåligt! Hoppas att det går över så du får må bra! Så fina dina vovvar är!! Mysigt att ha ngn som sällskapar! Kram!

2007-12-06 @ 16:42:31
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Emma och Pulver

Vad jobbigt att du verkar ha fått ett dumt magsår! :(
Hoppas det går över snart! Många kramar! Och Pulver skickar några blöta krya-på-dig-pussar!

2007-12-06 @ 18:17:24
URL: http://www.emmli.com
Postat av: curlingmormor

Vad härligt det är med omtänksamma grannar, här har det varit superhalt, men det mesta har regnat bort.
Kramizzzzzz

2007-12-06 @ 19:55:22
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh nej inte magsår? Hoppas inte det..ta hand om dig nu & hoppas natten blir bra..

2007-12-06 @ 23:33:16
Postat av: Znogge

God morgon!
Hoppas att du fått sova bra i natt och att magen känns bättre! Jag tycker mycket om att lyssna på olika julskivor. Det är så rofyllt och stämningsfullt!
Kram och ha en fin fredag!

2007-12-07 @ 06:29:30
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0