Mys i soffan.

171507-948
Jag kom iväg en stund till Birsta och invigningen av Panduro Hobby.....
rena rama julafton för en pysslare som mig.=)
Handlade inte så mycket men en del småsaker till mitt kortmakeri,3
fina burkar och helt underbara julpapper att slå in paket med.
Hittade även en julklapp till dottern och ett par jättefina julmuggar till
oss själva.
Jag köpte även julte & glöggte......goda båda två.=)
Har faktiskt vågat mig på ett par koppar te idag.......jag har mest druckigt
A-fil och ätit vitt bröd sen i söndags.
När jag kom hem blev det ryggläge i soffan i ett par timmar med
prinsessorna och husse....tur vi köpte stor soffa.
En granne ringde och beställde ett födelsedagskort så det ska jag sätta
mig och fundera på en stund nu.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad kul att du kom iväg till Panduro!!!!
Hoppas att du mår bättre snart!
ha en mysig kväll :-)

2007-12-07 @ 19:11:54
Postat av: curlingmormor

Funderar faktiskt på att inhandla dessa teer, det låter riktigt gott tycker jag.
Ha nu en riktigt härlig helg!!!
Kramizzzzz

2007-12-07 @ 23:18:57
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Emma och Pulver

Vad roligt att du varit på Panduro! Kan tänka mig att det finns en hel del saker du skulle vilja ha därifrån! ;)
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram!

2007-12-07 @ 23:25:03
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Micke

Frugan gillar panduro, själv är jag måttligt förtjust i det, men frugan ska väl ha en hobby hon med!!

Ha de gott och VOV VOV!!= kram!

2007-12-08 @ 00:35:48
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0