Kyligt.

171507-960
Nu har kylan kommit.....vi har -7 grader ute idag.
Gårdagen vill jag helst glömma....jag låg i soffan och mådde konstant
illa hela dagen.
Nu känns magen som ett stort sår igen.
Jag har tagit pencilinen efter konstens alla regler men det hjälper
inte.......jag mår lika illa ändå.=(
Nu börjar paniken över julklapparna sakta komma......det som är
kvar att handla till barnen är sånt inte Anders kan köpa åt dem sjäv.
Det löser sig på något sätt men det känns så tråkigt att den här tiden
som jag igentligen älskar bara blir till kaos.
Även om mina leder är dåliga så brukar jag ju kunna stappla
omkring i en och annan butik korta stunder men jag vågar mig
inte iväg med detta illamående.
Igår kräktes jag bara en gång med det känns som om det kan
komma hela tiden......då är det inte kul att vara ute och handla.
Hoppas att dagen blir bättre så kanske jag kan våga mig ut en
stund imorgon.
Om det går ska jag ta en sväng med dammsugaren idag men
sen blir det nog mest vila.
Ja dagens inlägg blev lika tråkigt som alla andra inlägg den
sista tiden........jag skriver ju om min vardag och tråkigt nog
är den inte så kul just nu.
De stackars vovvarna som annars livar upp här hemma
ligger mest med mig i soffan och sover.....tråkigt värre.
Jag försöker stimulera dem mentalt i mån av ork men visst
har de tråkigt.
Tur att det är julledigt för husse snart så de får lite mer
stimulans.
Ha en mysig onsdag alla och tack för alla gulliga
kommentarer ni lämnar.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Witch

Men lilla gumman!!! Så kan du ju inte ha det !?!
Tycker du ska kontakta läkaren igen som du fick pencilinet av. Kräks du upp det så hjälper det ju ändå inte :(
Jag har en dunderförkylning men idag måste jag iväg på två ställen - attans jul *muttrar*
KRAAAAM till dig och voffsingarna!

2007-12-12 @ 07:44:11
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: A n n a

Men vännen då? Nu måste du till doktorn igen,finns annan antibiotika att få som funkar...du ska inte köra slut på din kropp..eller bita ihop bara för att lixom.....
Anders är en klippa,ni fixar det klapparna inga problem..alla förstår eller hur..
Hoppas verkligen att ditt illamående går över..usch jobbigt!!
Skickar över crisse så kan han busa med sessorna så dom blir lite upp piggade :)
Bamsekram till dig.......

2007-12-12 @ 09:16:46
Postat av: Emma och Pulver

Så tråkigt att du aldrig ska få vara frisk och må bra! :( Förstår att det känns extra tungt såhär i juletider då det brukar vara så mycket som ska göras. Tycker också att du borde ta kontakt med läkaren igen, såhär kan du ju inte ha det! Hoppas verkligen att du mår bättre snart! Många kramar från oss!

2007-12-12 @ 10:33:40
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Christina

Ja, nu går det undan, inte klokt att det är Lucia i morgon.....
Ha en riktigt skön dag med dina söta sessor
Kram vännen

2007-12-12 @ 11:02:08
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Tycker så synd om dig gumman, det finns ju inte nån botten i eländet, din mage verkar inte alls rolig.
Fundera inte över dina vovvsingar, det går ingen nöd på dom, de ser ju sin matte att hon är hemma och det nöjer dom sig med, hundarna är kloka djur!!!! Sköt om och bry dig om dig själv istället nu!!!!!!
Krya på dig kramar från mig till dig!!!!

2007-12-12 @ 12:08:03
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0