Juldagen.

171507-916
Juldagen är min favoritdag under julhelgen.......det är så mysigt när
allt har lagts sig och man bara kan mysa och ta det lugnt.
Vi kom hem vid strax efter 23 igår efter att ha skjutsat hem sonen
och då mer eller mindre stöp vi i säng.
Alla blev nöjda med sina julklappar och vi åt gott så det var en bra
julafton.
Jag fick ett armband,örhängen och en scarfs av sonen & hans
flickvän.
Av Anders fick jag en mysdress,Eva Dahlgrens nya skiva och ett
presentkort på 500 kr på Panduro....dit ska jag gå och frossa när
de börjar få in lite nytt nu efter jul.
Av Anders föräldrar fick vi lite smått & gott som hans mor handlat
när hon var på Ullared men vi fick även 2000 kr var att köpa vår
egen drömjulklapp för.
Så det blir nog en sväng på rean framöver......jag  har sett ett par
snygga stövlar men det kändes dumt att köpa dem före jul så
med lite tur kommer de att vara med på rean nu.
Det blir inte bara att slappa idag för dottern med sambo kommer
senare och ska öppna sina julklappar......... vi lär nog få nått att
öppna vi med.
Vi ska äta tillsammans men det blir ingen julmat utan något
annat gott och lättlagat.
Vovvarna är trötta idag......det är jobbigt att vara på fest.
Den nya mysdressen har jag redan på mig och nu ska jag
lägga min nya skiva i cdspelaren......sen ska jag göra lite
frukost och väcka husse och Vilda.
Ha en underbar juldag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Go´morron , hoppas gårdagen va bra? Önskar dig / er en god fortsättning! *kram*

2007-12-25 @ 10:34:42
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Neverstop

Här är oxå slappt idag!!
Sååå gött!
Ha det bäst!
Kram!

2007-12-25 @ 11:45:57
URL: http://nevereverstop.wordpress.com
Postat av: Marina

Låter som er julafton vart lyckad fast ni har varit så himla sjuka!Skönt!
Hoppas att juldagen blir lika lyckad!!
Kram!

2007-12-25 @ 11:55:15
Postat av: Ninni

Vilka bra klappar!

Jag gillar också Juldagen..lugnet lägger sig så skönt!

Ha det gott min vän och God Fortsättning

2007-12-25 @ 12:58:39
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Så härliga klappar du fick.....
Önskar er en fortsatt skön jul
Kram på dig vännen

2007-12-25 @ 13:53:26
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Härliga julklappar du har fått, hoppas nu att du hittar något fint på rean!!!!
Krtamizzzzz

2007-12-25 @ 22:18:02
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0