Hopp om livet.

171507-963
Jag har pratat med vårdcentralen och bestämt att jag inte tar mer
pencilin före svaret på urinodlingen kommit.....den kommer under
dagen och då kan de ge mig en annan sort pencilin som magen
kanske klarar bättre.
Tack vare att jag inte ätit pencilinen så mår jag bättre idag.....nu
har jag dammsugat huset och just satt mig med en kopp julte.
Visst är koppen fin....jag köpte var sin åt oss när jag var på Indiska
sist.
Har inte vågat dricka ens te de sista dagarna så jag hoppas det går
bra nu.......jag dricker rätt mycket te i vanliga fall så nu längtade jag
riktigt efter en kopp.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas du kan få en sort som är snällare mot magen din! Koppen var verkligen glad och som gjord för att dricka julte ur!
Kram!

2007-12-12 @ 13:49:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stina

Jättefin kopp. Krya på dig!Kramis

2007-12-12 @ 14:46:52
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: A n n a

Ja hoppas du fått en ny sort som funkar?
Kram..

2007-12-12 @ 16:29:25
Postat av: Marina

Vilken söt!!
Hoppas att nästa är snällare mot magen..
Jo, visst är det orättvist att han ska ha så ont..Det gör ont i mig när han har sån värk..
Han känner sig bättre i kroppen nu,men sen så har han ju värktabletter i sig oxå..Får se hur det är i morgon, jag hoppas samtidigt att han har lika ont då för vi ska till reumatologen då!!
Ha en trevlig kväll med familjen..Kram!

2007-12-12 @ 20:12:05
Postat av: curlingmormor

Vad skönt att du får göra uppehåll med penicillinet så att magen hinner lugna ner sig. Vilken mysig kopp, den ser riktigt inbjudande ut!!!!
Kramizzzzzz

2007-12-12 @ 22:01:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0