1:a December.

171507-941
Bilden är sen igår...prinsessorna sover ännu.
Som ni ser så har vi lite snö i allafall och vovvarna älskar att hoppa
omkring i den.
Ella leker snöplog så hon har hela underbetter med snö.....mycket
bättre en sommarens jordfräslekar.=)
Vi har en massa att fixa med som vanligt men idag säger min kropp
ifrån.....det har blivit för mycket de sista dagarna.
Länge sen jag kunde säga att det blivit för mycket......den senaste
tiden har det inte blivit något alls.
Jag funderar på om det kan vara sprutan som ger effekt eftersom
jag varit ovanligt pigg de sista dagarna......det vore ju surt när jag
inte kan ta den mer.
Med lite tur har det vänt.....jag brukar inte alltid vara så här dålig
men nu har det varit ett långt skov.
Idag ska inte jag göra så mycket alls utan mest pyssla och vila.
Förhoppningsvis kommer  min kusin  J och fixar ett par kontakter
ute så vi får sätta upp lite ljusslingor.
Köksfläkten står fortfarande på hallgolvet.....Anders tänker sig
nog få hjälp av J med den också.
Imorgon ska det klippas klor på prinsessorna och hår på husse....
så då kommer vår vän Anki och fixar det......vi har helt underbara
vänner som alltid ställer upp.=)
Lussekatter ska det också bli idag....vi måste ju ha något att bjuda
alla hjälpredor på.
Det är så mysigt att sitta här med alla ljusstakar och stjärnor som
lyser så fint.......advent är en härlig tid.....min absoluta favorit tid.
Ha en underbar lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja nu går man och myser i adventsljustakarnas sken..härligt!

Ja du har verkligen haft det tufft ett bra tag nu..många kramar

2007-12-01 @ 10:07:53
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Anna

Ditt skov måste bli snäll nu & stanna upp..som du säger ett bra tag har det hållt på..
Hoppas verkligen att det blir så..snaaaaaaaaart!
Kram på er alla..snöplogar som inte snöplogar

2007-12-01 @ 10:19:49
Postat av: Znogge

Herr Hund älskar också att fara runt i snön! Tyvärr älskar snön att sätta sig som stora klumpar i hans päls...

Hoppas verkligen att det har vänt nu så att du får känna dig bättre! Det behöver du!

Många kramar!

2007-12-01 @ 12:11:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: netha

Jag hoppas verkligen att ditt skov går hemifrån ett tag, usch det är jobbiga perioder.
En sån snöplog vill jag med ha, kanske "den" går att använda i leran med? :-)
Varma adventskramar

2007-12-01 @ 20:26:40
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0