Vilken tråkig dag.

171507-629
Prinsessorna tycker inte om de dagar jag inte orkar leka och angagera
mig i dem som vanligt,de har haft så tråkigt idag.
Som tur var så klarnade det upp lite under eftermiddagen så de kunde
ut och springa av sig lite.
Det är tur att de har så mycket sällskap av varandra när inte jag orkar
med dem riktigt.
Husse leker med dem när han kommer hem efter jobbet men idag
blev han givetvis jättesen.
Det går nog ingen större nöd på dem men jag får alltid dåligt samvete
när det blir sådana här dagar.
Imorgon hoppas jag att jag är pigg för då ska jag gå med Malin & Max
på Birsta City.
Tänkte försöka hitta ett par snygga byxor och en ny lampa till fönstret
i sovrummet.
Tack för alla medkännande och uppmuntrande kommentarer,det
betyder mycket att ni bryr er.
Ha en bra kväll och kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

sessorna kan konsten att se ledsna ut ;) fats dom blir så omhuldade..he he..när dom ser så ut vill man bara krama om dom..

2007-08-27 @ 20:53:59
Postat av: curlingmormor

Hoppas nu att du hittar några fina byxor och en lampa som passar!!! Man får ofta lust på lite nya kläder när det börjar att bli höst.
Kramizzzz

2007-08-27 @ 22:26:29
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Morsning..nu drar jag till jobbet snart..håll en tumme gumman *kram*

2007-08-28 @ 06:20:41
Postat av: Znogge

De har ju sällskap av varandra så få inte för dåligt samvete. Jag är övertygad om att de har det hur bra som helst!
Kram!

2007-08-28 @ 06:32:53
Postat av: Marina

Som du skriver så har dom ju varann! Och jag förstår att du får dåligt samvete!Men det ska du inte ha!
För så mycket sällskap som dina tjejer har , det finns många hundar som inte har det!Och dom får vara ute på en stor tomt å leka.
Vi har en kvinna här i området som har 4 hundar i en liten lgh med jätte liten uteplats! Dom får göra sina behov där ute och sällan får dom komma ut på promenad, för den ena hunden har växtvärk säger kvinnan..Men i det fallet tror jag att det handlar om att han inte får röra på sig tillräckligt,utan har tränings värk när han väl har fått vara ute!
Så du ska inte alls ha dåligt samvete!För så mycket kärlek dom får så går det nog absolut ingen nöd på dina töser!
Nu var jag långrandig :-)
Hoppas att du får en trevlig dag & att du kanske hittar något!!
Kram!

2007-08-28 @ 07:05:12
Postat av: Ninni

Hundar mår nog bra av att ha tråkigt precis som barn...dom måste lära sig att underhålla sig själva!
Du måste ju vila...ha inte dåligt samvete..kramen

2007-08-28 @ 08:23:29
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0