Vilken dag!

171507-478
Både jag och vovvarna är helt slut efter dagens bravader.
Det började med att jag glömde nyckeln inne när jag skulle åka och
shoppa men eftersom min kusin skulle komma vid 12 och snickra så
tänkte jag att det var ju ingen katastrof.
När jag kom hem klockan 13 med en massa matvaror hade han inte
kommit ännu så det var bara att sätta sig och vänta.
Han kom 15 minuter senare så maten klarade sig i allafall men vovvarna
gillade inte alls att vara ensamma så länge, och när jag sen kom så
satt jag mig på bron istället för att komma in.
De var ganska upp i varv när jag äntligen kom in.
Sen fick jag kaffefrämmande en stund så det blev lite vila för mina stackars
ben.Efter det så blev det lite pyssel med kusinbarnet som följt med sin
pappa idag också just för att pyssla.
Hon tyckte att det var så kul igår när hon fick göra ett eget kort.
De gick hem klockan 19 så nu är jag mör må ni tro.
Prinsessorna ligger utslagna i var sin soffa och snarkar.
De blir alltid trötta av att vara ensamma,de ligger på helspänn och väntar
på att någon ska komma hem.
Sen har de varit livat här idag också med en massa spikande och en
jättefarlig byggställning på altanen.
Nu ska jag krypa upp i soffan med min nya tidning och bara slappa resten
av kvällen.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Mina hundar verkar inte heller vila eller sova när jag är borta från dem. De är sååå trötta när jag äntligen återvänder och tippar ikull och sover djupt ett tag. Ha det bra!

2007-08-21 @ 20:18:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Nalle

Tror djuren börjar vänta så snart man stängt dörren.
Men de vet inte om det gått en timme eller en dag;) Iofs känner de väl det på hungern. Va roligt att de berömt ditt smycke:) Roligt för mig att höra, Ha en fin kväll i lugn å ro. Kramis
PS Du kommer få inbjudan iaf, trots att jag förstår att du inte kommer.

2007-08-21 @ 20:32:43
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: A n n a

Mys på du..*kram*

2007-08-21 @ 20:56:03
Postat av: curlingmormor

Fullt upp idag ser jag. Kan tänka mig att ditt kusinbarn trivs när hon får sitta och pyssla med dig. Hoppas nu att du har haft eller har en skön stund i soffan med din nya tidning.
Kramizzzz

2007-08-21 @ 21:18:21
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Det är du värd!ha en bra kväll!!
Ps: Hittade du något i klädväg?

2007-08-21 @ 21:20:12

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0