Tung i huvudet...

171507-638
Prinsessorna lägger gärna sina hakor på både det ena och det andra
när de vilar,men det här ser inte särskilt skönt ut.
Vilda brukar aldrig vara under matrumsbordet men nu satt mitt kusinbarn
där och pysslade så då gick det tydligen bra.
En annan orsak var nog att att min kusin var på vårt tak och rev ner bräder,
det dundrade på rätt bra så Vilda tyckte nog att det var bäst att söka skydd
under bordet.
Idag står det shopping på agendan,jag ska handla mat och lite andra
saker.Tänkte se om jag hittar en långärmad topp som jag kan ha under
tunikan på lördagens kräftskiva om det är kyligt,vi ska vara utomhus.
Imorgon ska vi åka och snusa på Anders kusinbarn så jag ska köpa
något kul till storasyster,bäbisen har vi redan handlat åt.

Det ser ut att bli soligt och fint även idag så resten av dagen ska jag

försöka tillbringa utomhus.

Ha en mysig tisdag alla!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hi hi ser inte så bekvämt ut.....
Jasså det blir shopping idag, det skall göras det med.
Idag skall jag inte göra mycket bara gå ett par rundor med hunden, kanske läsa lite, får se vad det blir.
Skönt att inte ha något inplanerat.
Ha en skön dag idag
Kram

2007-08-21 @ 08:47:27
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: A n n a

En del ställningar som hundarna har undrar man hur dom får till...
Lycka till med inköpen..här är soligt idag me så jag hoppas på en härlig ledig dag igen :D *kram*

2007-08-21 @ 08:59:30
Postat av: curlingmormor

Tur att man inte är hund, för så där skulle jag inte vilja ligga. Snart står vovvsingspromenaden för dörren, perfekt väder ute. Ha nu en bra dag och hoppas att din onda kropp håller sig lugn!!!!!
Kramizzzz

2007-08-21 @ 09:39:07
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Jossan

Hej gumman! Du - gå med i ett nystartat bokforum som jag är med i, du kommer att få massor av tips om böcker.. Och så recenserar vi det vi läst! Kanonforum! http://bocker.forum24.se
Ha en bra shoppingdag! =)

2007-08-21 @ 10:43:35
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Marina

Hoppas att du hittade något fint!!
Man önskar ju ibland att man kunde ligga lika tokigt som djuren :-) Är kroppen bättre idag??

2007-08-21 @ 16:36:57

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0