Trött!

171507-440
Fast vi tog sovmorgon imorse så känner jag mig jättetrött redan.
Dagen har bara flygit iväg.Vi låg i sängen och tittade på friidrotten
ganska länge och sen när vi precis kom ut genom dörren för att
gå en promenad med vovvarna så kom Anders föräldrar.
De följde med på promenaden och sen satt vi oss och fikade på
altanen.Det blåser lite men i solen är det fortfarande varmt.
Men visst känns det att det är höst i luften.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt och titta på tv,om det nu är något
att titta på annars blir det bokläsning istället.
Jag håller på att försöka ta mig igenom Stig Larsons bok
Flickan som lekte med elden.
Kan inte påstå att jag tycker att den är så bra som alla säger
men jag gillar inte att inte läsa ut böcker jag påbörjat.
Ha en bra söndagskväll alla!

Kommentarer
Postat av: anitha och asta

Om du hellre vill lyssna på Stig Larssons böcker, så säg bara till.Arne och jag lyssnade på alla tre - första veckan på semestern! Vi tyckte mycket om dem.
Ha det/ kram/

2007-08-26 @ 20:01:28
Postat av: Nina på Johangården säger

Lustigt väder idag... som aprilväder. I alla fall hos mig. Sov gott, vännen!

2007-08-26 @ 21:38:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Själv har jag läst ut "Se dig inte om", den var superbra. Så imorgon blir det en ny bok att sätta tänderna i eller rättare sagt ögonen!!!!
Kramizzzz

2007-08-26 @ 22:51:13
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Hoppas din dag blir bra..jag är uppe med tuppen idag..sonen får inte komma försent till skolan ..:(
Rena höstvädret här..usch!

2007-08-27 @ 06:50:42

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0