Torsdag!

171507-662
Jag var tvungen att ta en bild på Ella för att visa hur jag har det varje
dag.Hon lägger sig bakom min rygg när jag sitter i soffan och börjar
sakta men säkert knuffa mig längre & längre ut mot kanten.
Hon vill igentligen inte ha min plats för flyttar jag mig så följer hon
efter,utan det är mer att hon ska ligga så nära mig som bara möjligt.
Vilda som alltid brukar kliva upp när husse kliver upp har börjat ligga
kvar själv i sängen på morgonen,jag tror hon tycker att han går till
jobbet för tidigt.Han har faktiskt börjat att komma iväg vid 8 istället för
9 så hon har alldeles rätt.
Idag ska jag bara vara hemma och försöka röja lite här.
Jag vet inte om det beror på gårdagens gymnastiska övningar på
röntgen eller om det är att det blåser ute men mina leder är onda
och stela.
Det blir nog en hel del vila framför tvn och friidrotts VM också.
Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma och Pulver

Söta Ella som bara vill vara nära matte! :)
Hoppas dina leder blir mindre onda snart.
Ha en bra dag!
Kram!

2007-08-30 @ 08:44:30
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Christina

Men så gosig, lilla goa Ella.
Det är så skönt att ha dem nära men det är klart, puttas man ner är det ju inte så kul.
Ta det lugnt idag, skall göra det jag med, blir friidrott och en liten promenad, mer orkar jag inte idag det känner jag.
Ha det riktigt gott och krama om vovsingarna från Bosse.
Kram

2007-08-30 @ 08:48:02
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Ja de är härliga de små liven, vovvsingen är väldans "mattig" nu när hon löper, det är nästan så att man snubblar över henne, hon har en förmåga att sätta sig på mina fötter, hon är lite orolig att jag skall gå ut utan henne, stackars krake!!!
Ha nu en toppendag!!
Kramizzz

2007-08-30 @ 09:08:59
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: maria

Ja se hundar... Hobbe vill alltid vara nära mig oxå, kan lägga sig precis under min stol så när jag ska resa mig och gå så trampar jag nästan på honom...
Så synd att lederna inte känns bra!!! Kan ju vara gårdagen och då kan det ju lätta lite under dagen, hoppas på det!!!
Hoppas på en bra torsdag för dig och röj inte slut på dig bara!!!
Kram

Postat av: Znogge

Herr Hund ligger sällan eller aldrig i soffan när vi sitter när utan då intar han sin position vid våra fötter i stället! Försöker gärna tvätta av dem också om det går...
Kram!

2007-08-30 @ 09:52:43
Postat av: Marina

Ja du !Vad säger man!
Min är till salu snart!Han piper hela tiden, fast han precis har varit ute,men jag tror att det beror på att mammas tikar löper å han vill väl ut å nosa...Men jag kan ju inte springa ut med honom hela tiden..Nån måtta får det ju faktist vara..
Hoppas att er dag blir bra!!!
Kram!

2007-08-30 @ 10:03:50

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0