Sol idag igen!

171507-422
Vilka härliga dagar vi har haft den här veckan,igår var det riktig sommar
värme igen.Det ser inte ut att bli en sämre dag idag.=)
Jag ska äntligen klippa mig och tona håret idag,det har varit för långt
länge nu.
Min kusin kommer och fixar lite på taket idag med.Baksidan är klar nu
och så fort han fått bort ställningen ska jag ta en bild och visa er hur fint
det blev.
Tänkte även hinna dra runt dammsugaren ett varv så det blir fullt upp
idag också,suck.
Känns som jag skulle behöva en dag utan någonting inbokat,som det
ser ut nu så kan fredag kanske bli en sådan dag.
Ikväll är vi också uppbokade,vi ska åka och snusa på en nyfödd liten
pojke och hans 1,5 åriga storasyster.
Bäst att sätta lite fart nu om jag ska få något gjort.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Härligt det låter med SOL....Jag undrar hur man kommer att klara sej den här vintern med tanke på den lilla solmängd vi fått i skåne. Får kanske göra som björnarna, gå i ide :)

2007-08-22 @ 08:48:09
URL: http://www.nogg.se/sandbrooks
Postat av: Christina

Så kul att gå till frissan och bli fin i håret!
Önskar dig en riktigt skön dag vännen
Kram

2007-08-22 @ 08:53:21
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Marina

Jag väntar på att få se hur d vart!
Njut av tiden hos frissan, det är ju en liten avkoppling!
Här ser det lite mulet ut!

2007-08-22 @ 09:02:04
Postat av: Znogge

Här ser också ut att bli en fin dag med sol och värmed. Hoppas besöket hos frisören blir till belåtenhet!
Kram!

2007-08-22 @ 09:11:26
Postat av: curlingmormor

Härligt, jag var hos frissan igår och det är en ljuvlig stund man har där i stolen, för att inte tala om schamponeringen, de har massagekuddar i ryggen, så under hela tiden som schamponeringen pågår så får man ryggmassage!!!!! Snacka om att man vill att hon skall tvätta om håret *skrattar*!!!
Kramizzzz

2007-08-22 @ 09:28:31
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Ninni

Åhh snusa bebis va mysigt!
Ja vilket härligt väder det är..vi har varmt och skönt redan men det är väl som det brukar nu drar skolorna igång!
Ha en härlig dag..kram

2007-08-22 @ 09:40:13
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

Bebis doft är mysigt men en hundtass eller öra är likaväl gött :)
Jag måste prioritera min klippning snart..har inte haft råd men snart så :) hoppas det blir bild bevis på bloggen :D

2007-08-22 @ 10:22:44

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0