Presenter från Japan!

171507-635
Vi fick jättefina ätpinnar och grönt te av dottern med sambo när de kom
för att hämta katten.
De hade även hämtat upp lillebror med sambo på vägen hit eftersom
de också skulle få presenter.
Vi fick också bläckfiskarmar som jag tror är torkade,japanerna åt dessa
till ölen som snacks.
Jag smakade bara en liten bit och det smakade syrlig fisk,inte särskilt
mumsigt.
Vi tar med dem nästa helg när vi ska på kräftskiva,efter att grabbarna fått
i sig några öl går de nog ner lite bläckfisk också.=)
171507-634
Förutom att vi fikat några timmar med barnen så har Anders målat förådet
och jag har stökat på lite inomhus.
Klantigt nog så gick jag ner i tvättstugan med flippfloppar på fötterna och
stöp i trappan på vägen upp.
Att jag aldrig lär mig,jag vet ju att jag har dålig balans.
Knät fick sig en smäll men det känns inte så farligt ont som tur är.
Nu ska jag sitta stilla och vila resten av kvällen.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte om jag är alldeles för hungrig nu...men dom där bläckfiskarmarna ser inte helt tokiga ut!! Sen tänkte jag även höra hur du har det till veckan? Kanske vi får komma och vara med dej lite? Maja har grymt tråkigt och behöver Ella ett tag =)
Kram

2007-08-19 @ 16:59:32
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Anonym

Det där skulle jag nog inte kunna äta..
Hoppas att d inte vart något med knäet nu!!!

2007-08-19 @ 18:14:26
Postat av: A n n a

Gud va läckert!!!!
Du får låta bli att svassa runt med flipfloparna :( *hytter med näven*
Tack igen ;)
*kram*

2007-08-19 @ 19:23:20
Postat av: Lotta

Vilka fina pinnar! Jag skulle nog behöva många öl för att få i mig de där bläckfiskarmarna :D:D

2007-08-19 @ 19:53:52
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Ajans!!!!!! Man får inte stassa omkring i flip-flopar, speciellt inte i trappor, men nu skall jag inte skälla mer *skrattar*!!!!! Hoppas att det är lugnt med ditt knä!!! Pinnarna var jättefina, men jag tror nog att jag avstår bläckfisksarmarna.
Kramizzz

2007-08-19 @ 22:12:05
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Flip flop i all ära själv går jag med dem dagligen för jag tycker att de är så sköna.
Men det var ju otur att du skulle skada dig....
Bläckfiskarna skulle min man sätta i sig med glädje, inte jag.
Önskar dig en god natt
Kram

2007-08-19 @ 23:35:31
URL: http://http://sockertoppan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0