Leksugna.

171507-641
Det är så kul att se att vovvarna kommit igång och lekt med varandra
igen.Det har ju blivit en lång paus för dem nu pga Vildas operation.
Hon går inte helt rent ännu men nu när hon får röra sig som vanligt
så hoppas jag att det går till sig.
Den ända restriktionen hon har är att hon inte får hoppa upp i sängen
själv utan vi lyfter henne och det kommer vi att fortsätta med även om
hon verkar helt bra.
Det är ett högt hopp eftersom vi har en kontenentalmadrass och det
blir mycket påfrestning för hennes knän.
Det ser ut att ha regnat inatt men nu håller det på att klarna upp så
det blir nog en fin dag.
Kroppen känns som vanligt mörbulltad så här på morgonen men
det går över om ett tag.
Som det känns nu ska det bli riktigt roligt att gå på kräftparty ikväll.
Det jobbigaste med min sjukdom är att det vänder så fort,på några
timmar kan allt förändras från bra till dåligt.
Men så blir det inte idag hoppas jag för jag ser fram emot kvällen.
Vi ska bara en bit upp på gatan till en släkting till Anders så vi
kan lätt gå hem och gå ut med vovvarna.
Det brukar bli så att alla vill att vi ska hämta dem så de får vara
med en stund,de är populära prinsessor vi har.=)
Idag är det fullt upp,vi ska först och främst vara med vovvarna så
de är trötta ikväll. Sen måste jag fålla upp byxorna jag ska ha
ikväll också ska vi göra en ostpaj att ta med.
Vi har inte köpt någon present till värdparet än så det måste vi
också göra,det blir nog en lykta som de kan ha stående ute nu
i höst.
Det känns som att det är dax att sätta igång om vi ska hinna allt
det där.
Ha en mysig lördag alla!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Tacka sjutton för att dom är populära!!!! Dom är ju så goa...
Hoppas ni får en fin dag & kväll så du kan slappna av..inget kul att gå bort när man har ont...*kram*

2007-08-25 @ 10:05:15
Postat av: Christina

Klart att de är poppisar, vem kan motstå en Bulldog?
Mörbultad, det är jag också men det är ju inget nytt precis :)
Hoppas att ni får det trevligt ikväll och du, ät många kräftor.
Ha det riktigt gott och en hälsning från Bosse till prinsessorna också.
Kram vännen

2007-08-25 @ 10:09:44
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården säger

Klart prinsessorna är populära... vad annars :D
Ha en skön dag och trevlig helg. Kram på dig vännen!

2007-08-25 @ 10:12:25
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Christina

Ha ha javisst skall de få veta vad Bosse gör, bilder kommer snart.
Kram

2007-08-25 @ 10:56:50
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Marina

Ha en jätte trevlig kväll!Lycktan kommer dom säkert uppskatta!

2007-08-25 @ 11:35:30
Postat av: Nyckelpigan

Hej på dig!
Gulliga vovvar du har!
Angående din reumatism ... antar att du också känner av väderomslag. Jag har också någon form av reumatism ... går i skov, vissa perioder ganska bra, även om jag är stel och ont alltid ... men det är olika mycket ont så att säga. Och väderomslag som blåst och snö är fruktansvärt och detta onda och stelheten jag får, det kommer på en endaste gång då ... när det är dags för annat väder, dåligt väder. Kan känna av detta flera dagar i förväg. Märker att jag blir stelare och stelare i kroppen ju äldre jag blir - men det kanske bara är naturligt det också!
Besök mig gärna även här:
www.babbelsidan.bloggagratis.se
Du vet - jag är lite här och lite där i bloggvärlden!
Ha en bra lördag - kram.

2007-08-25 @ 11:37:22
URL: http://nyckelpigan.bloggspace.se
Postat av: yvonne

Hoppas ni får en kräft fest kväll och att du mår bra hela kvällen :)
Kram

2007-08-25 @ 12:09:29
URL: http://www.sandbrooks.com
Postat av: A n n a

Men nu ser jag att min kommentar inte är här? vart tog den vägen..skrev imorse...knepigt..ha ha
Ha det gött iallafall *kram*

2007-08-25 @ 12:31:45
Postat av: Åsa

Åh vad gott och kul med kräftfest!
Hoppas kroppen håller med hela dagen!
Här är en skitdag idag med värk!
Kram på dig!

2007-08-25 @ 15:30:19
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Ninni

Hoppas ni fick en toppenkväll..kram

2007-08-25 @ 18:46:30
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Nalle

Va roligt att ni ska på kräftkalas ! Hoppas ni får kul.
Prinsessorna är så fina när de leker. Men stackars Ella, hahaha, hon kommer inte loss ser det ut som. Fast i Vildas grepp:)
Kan ni inte göra som en ramp upp till sängen? Jag menar är inte Vilda rätt tung för dig att lyfta?
Ha det gott vännen !
Kramis

2007-08-25 @ 22:31:49
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vad trevligt med kräftpartaj, hoppas nu att kroppen hängde med så att du kunde njuta av kvällen.
Kramizzzz

2007-08-25 @ 23:02:03
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Önskar dig en fin söndag, här är det soligt & varmt med lite svalkande fläktar emellanåt...*kram* Puss på sessorna såklart

2007-08-26 @ 09:47:06

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0