Grått & trist.

171507-523
Vi har fått en hel del regn under natten men nu är det uppehåll.
Jag har svårt att tänka mig att det ska klarna upp idag.
Min bloggvän Nina skulle igentligen komma på besök idag men jag var
tvungen att ställa in det tråkigt nog.
Jag har sådan värk att jag inte orkar vara social,det har varit lite för
mycket nu med sonens flytt tror jag.
Väderomslaget gör inte heller saken bättre.
Det får bli en dag i soffan,tur att jag har en laptop nu.=)
Prinsessorna lär bli lyckliga i allafall,de gillar ju att mysa i soffan.
Ella har blivit som min siamesiskatvilling,hon har alltid velat vara nära
men nu är hon som limmad vid mig.
Jag tror det kan bero på att hon saknar sonen och hans flickvän,när de
bodde här var det ju två till som myste med henne.
Hon har ett otroligt stort behov av närhet.
Det är jättemysigt att hon är så go men ibland kan jag få panik när jag
aldrig får sitta ifred.
Vilda är också väldigt social och gillar att mysa men hon är mycket
självständigare än Ella så hon ligger gärna i soffan men inte
nödvändigtvis på mig.
Båda tjejerna väger 27 kg nu så de är inte så lätta att ha i knät.
Nu ska jag göra en liten bloggrunda innan frukosten är klar.
Ha en mysig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nää va tråkigt fick du ställa in!
Ja du får mysa i soffan istället..här regnar det inte men det är grått.
Kram

2007-08-11 @ 10:00:45
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: matilda maräng

Hej gumman..det kommer fler tillfällen! Jag har sol här & kanon varmt..men det värker ändå :( skitsnygga utemöbler
:D
Pöss på Ella & Vilda..

2007-08-11 @ 10:26:34
URL: http://matildamarang.blogspot.com
Postat av: Åsa

Här är så varmt och kvavt så svetten lackar!
Har rensat lite ogräs men nu skiter jag i det!
jag tar poolen och sedan hamocken med en bok istället!
Ha det gott!
kram!

2007-08-11 @ 11:14:57
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Znogge

Det var ju otur att du inte känner dig bra men det kommer fler tillfällen! Finns ingen anledning att tvinga kroppen utan vila du på soffan i stället. Själv satt jag i sängen med Husses bärbara dator när myggbetten var som värst. Riktigt avkopplande!
Kram

2007-08-11 @ 11:25:17
Postat av: Nina på Johangården

Som sagt, det kommer fler tillfällen. Jag har inte givit upp :D
Vila och ta det lugnt. Nästa helg blir det Östersund, som jag ju misstänkte när vi pratade på msn. Idag blir det Sallyhill i Sundsvall... och kanske en loppis med Lillprinsessan. Ha det bra! Kram vännen!

2007-08-11 @ 11:34:28
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: matilda maräng

Hoppas det går bra med dig? Värk är inte roligt nånstans :( *kramar om*

2007-08-11 @ 16:05:51
URL: http://matildamarang.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0