Det regnar.

171507-650
Bilden är sen igår då det var kamp om vem som skulle få gå upp på
altanen först,Vilda vann så klart det gör hon ju alltid.
Idag är det regnigt och grått så prinsessorna kommer inte att vilja vara
ute mer än de behöver.
Jag mår som alltid när vädret slår om  riktigt dåligt.Natten har varit
gräslig,redan klockan 4 var jag uppe och stoppade i mig dagens första
dos av värktabletter.
Jag äter full dos varje dag för att klara vardagen så när det blir som nu
ännu sämre så har jag inget att ta till utan det är bara att stå ut.
På onsdag är det äntligen dax för röntgen sen hoppas jag att det inte
tar så lång tid innan jag kan börja med Humira sprutorna.
Om det sen ger någon effekt återstår att se men jag kan ju inte låta
bli att hoppas.
Idag kommer jag inte att göra något nyttigt alls utan bara vila.
Jag ska se lite på friidrotten tänkte jag och sen blir det nog lite
pyssel också.
Det är riktigt höstväder ute så nu ska jag tända lite ljus och göra
mig en kopp te.
Ha en mysig dag i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Lider med dig när du har så besvärligt med det onda. Kram vännen!

2007-08-27 @ 08:49:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: A n n a

Bra att du tar det som finns, spela martyr får man sluta med..man ska ha livskvalite oxå ;)
Klart Vilda ska upp först..hon kom ju först :)

2007-08-27 @ 08:53:30
Postat av: Christina

Stackars dej...ta det riktigt lugnt idag och mys riktigt mycket.
Ja du, man måste tänka positivt annars klarar man inte av det.
Är glad att mitt goda humör håller mig uppe.
Skall fota Bosse idag, min kamera har varit så strulig men nu skall den funka igen.
Jasså prinsessorna vill inte gå ut när det är dåligt väder, inte Bosse heller :)
Ha det riktigt mysigt idag min vän
Kram

2007-08-27 @ 09:03:01
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Förstår hur du mår i kroppen, det är jobbigt. Jag har begåvats med ett värkande och svullet knä idag så nu blir det ingen långpromenad, men jag tänker göra som du, tända ljus och bara mysa!!!!
Kramizzzz

2007-08-27 @ 09:17:35
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: maria

Åh, så synd... Jag förstår att du tar maxdos, ingen mening att lida i onödan men du borde ha någon behovs oxå som du kan ta till vid såna lägen... Röntgen är det av leder? Och sprutorna *ryser* är det de så kallade guldsprutorna??? De får man inte ta så ofta va? Men de håller rätt bra... (mormor har fått det någon gång... Hoppas att du kan få till lite mys idag istället! Kram!

Postat av: Christina

Kom in och kolla en sur Bulldog som inte vill posera framför kameran.....
Kram

2007-08-27 @ 09:34:41
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Helena: Aha, Jag vet ju inte men jag fick för mig att du hade reumatism.... Jag tror oxå att när man ska ge sig själv sprutor så är det mycket lättare än att andra gör det... Är själv så rädd för nålar så att jag kan tappa fattningen och bli hysterisk...*fniss* och inte blir det bättre av sköterskor som tycker att man inte ska sjåpa sig... Min sjukdom finns beskriven i min presentation och i mitt allra första inlägg för mer ingående... Annars så är det menieres sjukdom jag har, en innerörasjukdom som ger skador på hörsel och balans samt ger kraftiga yrselanfall, för min del tre till fem gånger i veckan... Kram!

Postat av: Nalle

Du har säkert smycket imorgon. Jag skulle postat det redan igår, men posten hade gått:(
Det är trist att du skall ha
så ont, men du får ha det så bra du kan idag. Kramar

2007-08-27 @ 10:21:44
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Cina

*kramar om*
Hoppas det lättar lite snart vännen!

2007-08-27 @ 19:41:01
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0