Bus!

171507-630
Skojigt nog så har vovvarna börjat leka med varandra igen,det har varit
lite dåligt med det efter Vildas operation.
Hon har inte alls velat leka med Ella som hon gjorde innan men nu är
hon tydligen på gång igen.
Ett bra tecken på att knät fungerar som det ska.
Jag dammsugade imorse men så mycket mer nytta har jag inte gjort.
Anders har börjat måla förådet så jag varit lite hantlangare och försökt
hålla vovvarna därifrån.
En hel del pysslande har det blivit,man blir så inspirerad av alla fina prylar
och papper som kommer nu i höst.
Skulle behöva ta mig i kragen och ta fram ett av mina påbörjade broderier
så de blir klara någon gång.
Jag har inte haft någon lust att brodera på hela sommaren men jag hoppas
lusten kommer tillbaka nu när man tillbringar mer tid inomhus.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, vad pysselsugen jag blev nu.. Skulle helst vilja riva ner alla tapeter i lägenheten och sätta upp nya fräscha. Tid och ork finns, men inte pengarna.. =/
Angående Grynet så är det hon som bestämt sig för att stanna, jag hade inte mycket att säga till om där inte! =)

2007-08-18 @ 21:43:47
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Nalle

Du broderar ju så fint ! Vovvarna ser riktigt ut att mysa i varandras sällskap. Ha det gott Helena ! Kram !

2007-08-18 @ 21:55:04
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: curlingmormor

De verkar ha väldans sällskap av varandra dina härliga hundar.
Här har det varit lite växlande väder idag, ena minuten supervarmt och nästa svalt, blandat med lite störtskurar, hm hm, man kanske skulle kunna vikariera som meteorolog hi hi.
Kramizzzz

2007-08-18 @ 22:59:03
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Dom är ju så fina ihop..ena riktiga busfrön ;)

2007-08-18 @ 23:24:37
Postat av: A n n a

Ha det gött idag.. jobbardax idag ..snart ledig :D

2007-08-19 @ 06:29:46

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0