Vilket väder!



Vi har haft 26 grader i skuggan idag på vår altan,rena sommar värmen.
Det gick bra att ha med Vilda ute en stund med oss(Ella fick vara inne).
Hon satt och solade sig och njöt av värmen.
Sen bytte vi så Ella fick komma ute,hon satt inte still utan skövlade lite i
trädgården och smutsade ner sig.
Fick besök av dottern med sambo en stund till vovvarnas och förstås vår
stora glädje.
Vi fick en gammal lampa igår av svärföräldrarna,den passar jättebra i vårt
matrum.Vardagsrum och matrum är samma rum igentligen i vårt hus,vi
har soffan i en del av rummet och matsalsmöbeln i den andra.
Vi har länge sökt lampor dit men inte riktigt hittat rätt.
Nu fick vi en lampa som har en historia och som betyder något för oss.=)
Bara en lampa kvar att söka rätt på.

Ha en skön kväll allihopa!

171507-231

Kommentarer
Postat av: Malin

JOru! Jag är hemma...inge värkar eller nånting =( Har varit på Alnö hela dagen och myst med Maja. Hon tog årets första dopp i sundet idag och blev alldeles tokig. Hon vägrade kliva upp och skulle jaga vågor och plaska på...tråkigt att jag glömde kameran hemma!!!=(

2007-04-14 @ 19:41:23
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: netha

Oh, jag älskar dessa lampor, lite rustika och murriga, så snygga. Och det gör ju det inte sämre att den har en historia.
Det är jobbigt att ha 2 hundar när den ena är sjuk, men jag tar gärna lilla Ella. ;-)Nu vill jag ha en valp, men de raser jag vill ha är ju lite dyra och nu när vi köpt häst så får vi nog ta det lite lungt ett tag. :-) Vi får se vad vi hittar.
Kramis och ha en fortsatt mysig helg.

2007-04-15 @ 08:39:35
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Oj, vilken fin lampa!!! Nu hade ni tur minsann som inte sprang och köpte en =)

2007-04-15 @ 15:44:30
URL: http://hubertwebb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0