Hittade en liten galen bild på Ella.

171507-219
Hon sitter och tuggar på något,det blev en rätt skojig bild tycker jag.
Vi behöver ha något att skratta åt i det här huset just nu.
Luften gick ur mig igår när jag hade ringt alla samtal och allt var klart inför
operationen.Vännen som ska följa med mig ner till Väsby med Vilda var här
och höll oss sällskap hela dagen igår.
Det känns skönt att det blir redan på måndag så vi får det överstökat.
Klart att det kan bli problem efteråt också men det känns mindre gruvsamt.
Det är narkosen som är eldprovet.Nu är hon en pigg och frisk tjej och har
fått narkos förut så det kommer säkert att gå bra,men oron finns där.
Det ska bli roligt att få träffa Anna för första gången.Det är skönt att ha något
att se fram emot på den här resan också.
Idag blir det en slappar dag här.Jag behöver återhämta lite krafter känner jag
och kroppen behöver få vila.Man spänner sig i hela kroppen när man blir
stressad,nu när det börjar släppa lite så känner man vad ont man har.
Jag har ett enormt kontrollbehov så jag kan inte överlåta något viktigt jag ska
göra till någon annan.Men nu är jag helt slut i både kroppen och knoppen så
nu blir det soffan och möjligen lite scrapping idag.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Pia Karlsson

Jag har oxå roliga bilder på hundarna framme när det känns extra motigt.
När Bimbo var 4år gick hennes korsband av.Då tog dem facia från låret och skapade ett korsband.
Allt gick bra och om mindre än en månad fyller hon 9år.
Hon har aldrig några besvär av vad som hänt utan promenerar glatt...Ja inte alltid men det är av andra orsaker.Hennes envishet kanske?

I övrigt så skall du veta att vi alla känner med dig här nere i skogsgläntan-ja vi bor i skogen-nästan.
Kram från Mig och massor av glada slickar i ansiktet av de tre som ligger här och fiser bredvid mig!

2007-04-18 @ 08:47:36
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Anna

Ha ha ..hon är för söt alltså!! Jaa ska bli skitkul..ser fram emot det!! Kram så länge..;))

2007-04-18 @ 09:20:44
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Nalle

Å här sitter vi och oroar oss på var sitt håll för våra små¨"telningar". Det är så sant det du säger. Man spänner sig så att man inte kan göra nåt. Jag är helt handlingsförlamad.! Har hur mycket som helst att göra, men blir det gjort nåt? Nej. Sitter bara och väntar.
Kram

2007-04-18 @ 10:14:09
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Yvonne

Hejsan
Kul att jag kan göra dej lite glad iaf med mina bilder på valparna :) Jag tänker på dej och Vilda och allt kommer att gå bra på måndag.....
Kramar från oss alla i Sjöbo

2007-04-18 @ 13:32:28
URL: http://www.nogg.se/sandbrooks
Postat av: Åsa solsickan

Hahaha,vilken min......ser charmigt ut!
Du gör rätt i att försöka ta det lugnt......även om det är lättare sagt än gjort i din sits!
Styrekram till dig!

2007-04-18 @ 16:07:54
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: netha

Det låter precis som mig, kontrollbehov och spänningar och sedan när spänningen går ut så tar kroppen slut.
Jag älskar dina bilder på hundarna, de är såååå fina och goa.
Ha det så gott som det går i oron för operationen, men jag är övertygad om att allt går bra.
Kramis

2007-04-18 @ 19:29:59
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0