Här blåser det!

Jag förstår varför mina leder klatrar mer än vanligt nu,det blåser ute.
Förut har jag aldrig känt av vädret men de sista åren har jag börjat med
det.Jag måste visa några bilder jag tog igår på vovvarna.
Vilda låg i soffan och sov så skönt,då måste ju Ella det också.
Så hon kravlar sig upp(kravlar är rätt ord )hon hoppar inte som Vilda.
Väl uppe så tränger hon ned sig framför Vilda och lägger sig och snarkar.
Snälla Vilda som inte får plats längre sitter och sover en stund,sen lägger
hon sig åt andra hållet.
171507-194
Jag fattar inte att Vilda som annars är ett sånt rivjärn inte säger ifrån.
Hon tolererar det mesta från Ella.Jag tror att hon känner att Ella med sin
lugna och lite undergivna personlighet inte är något hot.
171507-196
Jag sitter och väntar på att det ska bli telefontid hos vetrinären för Vilda har
fått problem med sina analsäckar.Hoppas att hon har någon tid innan
helgen.Om vi inte får en tid nu på morgonen så ska jag åka med mamma
och köpa lite panseer att sätta på bron.
Svärföräldrarna kom igår med en bukett tulpaner och sa grattis till oss.
Vi såg ut som två frågetecken,visade sig att vi hade 13 årig förlovningsdag.
Det hade vi glömt båda två men de kom ihåg det.=)

Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det ser ut som när mina hundar sover här.Lilla malva kravlar sig upp på Hälge och han bara låter henne hållas!
Analsäcksinflammation är inget kul. Men jag brukar kunna trycka dom själv och sedan är det bra!
Ha det gott!
Kram!

2007-04-03 @ 10:10:07
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Malin

13 år! Dags att gifta sej då kanske =P...hur många gånger har ni fått höra det? =)

2007-04-03 @ 11:08:24
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Jossan

Ja, kom igen nu, ett litet bröllop så här på våren, du kan ju scrappa så fina inbjudningskort *fniss*

Klart att Vilda accepterar Ellas bök, det är ju hennes lillasyster! Hamlet lägger sig kors och tvärs över Hubert också, han accepterar allt! Dom är så rara =)

2007-04-03 @ 12:49:52
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Nina på Johangården

Då för jag gratulera på den trettonåriga förlovningsdagen då... GRATTIS!

Kallt som rackarns var det ute. En hagelstorm drog förbi mitt på dagen. Inte kul alls. Några grader varmare kan det gott vara.

2007-04-03 @ 17:03:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anna

Analsäckarna är inget sköj..hua!! Men brukar det inte vara mindre hundar som har mest problem med det? Lycka till...;)

2007-04-03 @ 19:16:41

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0