Det snöar idag.

171507-212
Det ligger inte kvar som tur är men det blr ju blött igen nu när det äntligen
torkat upp.Bilden är sen igår då solen sken och vi var ute och påtade lite i
trädgården.Kolla vilket fokus Ella har när hon ska attackera Vilda,hon ser
nästan farlig ut.=)Vilda går lugnt omkring och luktar inte ett dugg orolig
eftersom hon vet att det räcker med ett morr så lägger sig lillasyster.
Man ser verkligen att dom njuter nu när dom kan vara ute och mysa i solen.
Båda gillar att sitta mot en vägg och mysa i värmen.
Imorgon har vi fått en tid hos vetrinären åt Vilda,ska bli skönt att få henne
kollad.Idag blir det inget uteliv i det här ruskiga vädret,det blir kanske en
sväng på Ikea med en vän istället.
På ett sätt är det skönt att Anders är sjukskriven för jag behöver inte tänka på
vovvarna så fort jag ska någonstans.
Dom kan ju vara ensamma men då måste man hålla på att räkna timmarna,
mer än 3-4 timmar lämnar jag dem aldrig.
Nu är det dax att försöka få ut prinsessorna i det här vädret,det kan bli svårt.=)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, tack för dina rader. Vilka fina hundar. Du skrev att du var sjukpensionär. Jag hoppas att du inte mår alltför dåligt, eller har alltför ont. Varm kram Tina

2007-04-10 @ 13:14:39
Postat av: Love

Jag lämnade max hemma igår för första gången, i ca 5-10 minuter, eftersom man måste börja vänja honom lite smått. Men tyckte så synd om honom, han ylade hela tiden. Hoppas verkligen att det går över :)

2007-04-10 @ 13:56:35
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Vad bokstäverna är små hos alla idag??!!

Här har solen kommit fram sååå skönt.Är tacksam att jag sluppit mer snö!

Ha det gott!
kramen på er!

2007-04-10 @ 14:07:40
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Tina

Hej kära du. Tack för raderna. Ja jag blev helt bestört jag med...
Ja, visst njuter man av hundarna. Jag blir dålig av stress. det är min svaga punkt. Men det är också nyttigt att ta det lite lugnare i tillvaron. Livet blir mer rikt då. Stor kram till dig. /Tina

2007-04-11 @ 12:35:21
URL: http://tinaahlin.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0