Det är skönt att ha Ikea runt knuten!



171507-223
Helt slut efter några timmar på Ikea, men med huvudet fullt av idéer.
En sån här lampa blev det i allafall fast en vit.Sambon tycker att den ser ut
som något som skulle passa i ett barnrum men vår ska stå i hallen.
Det blev jättebra när prinsessorna äntligen tyckte att de skällt ut den tillräckligt.
Jag fick även med mig lite mer att förvara mina scrapprylar i och hör och häpna
även några ljus.=)Jag är galen i ljus,kan inte låta bli att köpa när jag ser fina.
Hittade även en tv-bänk men den köpte jag inte nu.Vi ska renovera sonens gamla
rum och flytta vårt sovrum dit.I vårt gamla sovrum ska det bli ett kombinerat tv-rum
och gästrum,det är där vi behöver en tv-bänk.
Den kommer att passa utmärkt där när vi är klar.Men för att bli klar så måste man
ju ha börjat och det har vi inte gjort ännu.=)

Ha en skön kväll allihop!
171507-222

Kommentarer
Postat av: Love

Ohh den lampan var riktigt Cool! En sån vill jag med ha ju :-)

Tack för du sa att man skulle lämna hunden efter 12 veckor, det är så svårt att veta hur man ska göra, det var så länge sedan jag hade en valp i huset så det känns som man kommit ifrån det lite :)

2007-04-10 @ 21:36:56
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Anna

Ball lampa..jag brukar vara på Ikea stup i kvarten men den har jag missat? Ha en fin dag gumman..puss på sessorna-som antagligen luktar vår gräsmatta om tassarna ;)

2007-04-11 @ 07:03:09
Postat av: Nina på Johangården

Klart man måste skälla ut en lampa som ser ut som en påse! Det var ju inte ens hundgodis i den...

2007-04-11 @ 09:00:31
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0