Första advent.

Första ljuset är tänt.
Det såg nästan ut som att vi skulle få en grön första advent i år men bara på
ett dygn har det nu kommit ca 40 cm snö.
Kallt är det också vilket är mindre bra då vi inte har någon värme i kök och
badrum än.
Får nog tända en brasa i spisen lagom till frukost.
 
Precis som förr om åren så tänker jag lotta ut något jag gjort själv varje
söndag i advent.
Detta julkort är först ut.
Vill du vara med i utlottningen skriv en kommentar under detta inlägg
före klockan 24 idag.
Vinnaren presenteras här i bloggen imorgon.
 
Ha en underbar första advent!

Kommentarer
Postat av: Malin Olsson

Hoppas du har en mysig första advent. Själv har jag inte hunnit få upp ljustakar och sånt ännu. Men idag ska dom upp.
Självklart är jag med på utlottningen på ditt fina julkort. :)
Kram

2012-12-02 @ 11:17:16
Postat av: Znogge

Klart att jag vill vara med i din utlottning!

Önskar en fin första advent.
Kram

2012-12-02 @ 12:17:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Åhhh vilket underbart kort! (Som alltid!) Självklart skulle jag bli superglad av att vinna ett så fint jul kort! Ha en underbart trevlig första advent!

2012-12-02 @ 15:03:37

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0