Regn här hos mig.


Det är innemys väder idag.
Jag har tänt lite ljus och myser med vovvarna under en pläd.
Ella var väldigt lös i magen nu när vi var ute men jag hoppas
det bara var tillfälligt.
Om inte får det bli kokt kyckling och ris för henne i någon dag.
Hon har aldrig behövt gå på diet men någon gång ska ju vara
den första.

Ska ta det lugnt nu fram till lördag då jag hoppas att jag ska
orka med att åka på scrapmässan i Gävle.
Vill absolut inte missa den men det får dagsformen avgöra.
Planen för dagen är att småplocka lite här hemma,pyssla och
fortsätta lyssna på Niceville.
En riktigt bra bok som jag rekommenderar varmt.
De har gjorts film på den som går på biograferna nu.

Igår levererade min mor de fina sockarna hon fick i uppdrag
att sticka till mig.
De är helt underbara och kommer användas flitigt.=)

Ha en skön torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Här har vi en helt underbar höstdag med ordentlig sommarvärme. Just nu 22 grader så inga klagomål här!



Ha en fin kväll och kram!

2011-09-29 @ 16:54:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin

Får du trängas i soffan du med ser jag ;)

2011-10-03 @ 08:48:44
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0