Kort.


Jag köpte några stämplar från Simply Sassy för flera veckor
sen och nu har jag äntligen fått till ett kort med en av dem.
Älskar Bo Bunnys papper i höstens färger.

Vi har haft underbara höstdagar denna vecka men idag ska
det visst bli regn på eftermiddagen.
Det finns lite kvar att göra ute innan vintern kommer men det
får vänta till helgen.
Jag fortsätter att ta dagarna som de kommer.
Denna vecka har jag fått riktigt mycket uträttat.
Önskar att jag orkat mer men så är det ju alltid...måste bli bättre
på att fokusera på det jag faktiskt har gjort istället för det jag
inte gjort.

Ha en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du gör så jättefina kort !

Hoppas du får en underbar torsdag !



kramiz

2011-10-06 @ 08:27:03
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Precis så Helena! Se till allt du gjort istället för att sörja över det du inte kan eller orkar! Så småningom brukar det ordna till sig i alla fall. Bara man kan vänta och göra saker när man orkar.



Trivs ni i nya sovrummet och sover ni gott där?? Hur går det med pysselrummet? Där behöver ni kanske inte tapetsera eller måla om. - utan bara flytt in de saker du använder.



Grått och mörkt här hos mig idag. Tror jag ska ta en runda in till stan och gå Västerlånggatan - kappgatan - och leta en ny vinterkappa. Få se om jag orkar om någon timme eller så.



Ha det gott - kram

2011-10-06 @ 08:43:31
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Precis så borde alla tänka. Fokusera på det som gått bra i stället för det som av någon anledning inte blev av.



Fin kort som vanligt!



Kram

2011-10-06 @ 16:37:32
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0