Söndag.


Hade en helt underbar dag på mässan igår.
Härligt resällskap och så roligt att träffa vänner jag saknat.
Shoppade nog mindre än vanligt men jag fick med mig en
hel del hem ändå.
Känner mig som väntat inte alltför pigg idag så det får bli
viloläge.
Solen skiner och det blåser lite kyligt men det är 10 grader
varmt i skuggan redan nu så det kan nog bli en skön dag.

Efter att ha fått hjälp både med rensning av trädgård och
putsning av fönster av goda vänner i veckan känner jag att
stessen över våren släppt.
Dessutom hade min bästa vän med lite hjälp från A röjt
ut allt skräp ur sonens gamla rum igår när jag kom hem.
Nu kan vi börja planera för renovering där så vi kan flytta
vårt sovrum dit och göra data/pysselrum av vårt gamla.
Känner mig inte ett dugg stressad längre tack vare alla helt
underbara vänner som ställt upp i veckan.
Är så tacksam över att ha så många fina vänner.
Jag hoppas och tror att de vet hur uppskattade de är.

Ha en skön dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Va härlig dag du fick med goa vänner=) Och nu har du nytt material att pyssla med.



Va kul att göra om lite grann..ha en skön dag, kramen

2011-05-08 @ 10:45:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med så fina vänner!



Ha en fin sömndag.



Kram

2011-05-08 @ 10:51:34
Postat av: Ann Catrine

Man får de vänner man "förtjänar" ;-)

Du är själv en alldeles underbart god vän!



Kram

2011-05-08 @ 12:40:14
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Kul att se att du vad du fick med dig hem.

Visst är det bra med sådana vänner som hjälper en, dom ska man vara rädd om. Kram på dig och krya på dig

2011-05-09 @ 08:39:29
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Vad härligt med sådana vänner! Njut av våren nu.



Tack för att vi fick se dina inköp.

kram Annika

2011-05-09 @ 17:53:30
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0