Torsdag.


Ella lyckades sätta i sig en hel del nyklippt gräs igår vilket
hennes mage inte alls gillade.
Vet inte hur hon tänkte där då hon aldrig gjort så förr.
Hon tyckte kanske det var smart så slapp hon bita av
grässtråna själv....haha.
Tokig hund det där.

Känner mig bättre idag men jag ska ta det lugnt ändå.
Jag får besök av dottern och sen har jag lite små detaljer
att göra klart på ett kort och en ask.
Väl varmt idag då det redan är dryga 20 grader.
Det fläktar lite som tur är men det kommer att bli olidligt
varmt fram på dagen.
Jag ska plocka fram vovvarnas fläkt så får vi sitta och flämta
vid den allihopa.

Ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Ja, nu är det varmt. Vi har också fläktar framme, men svetten rinner ändå.

Ha en fin dag med dottern!

2011-06-09 @ 08:23:12
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Znogge

Gräset måste vara extra delikat nu för Miss E betar helta tiden hon med. Fast hennes mage tål det...



Kram

2011-06-09 @ 08:54:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: BertaStina

Det ser gott ut i alla fall för hon slickar sig om nosen =)

Skönt att du känner dig lite bättre.. Ha en bra dag..

2011-06-09 @ 09:04:40

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0