Söndag.


Idag känns det ganska skönt ute.
Runt 20 grader,solen kikar fram ibland och det blåser.
Jag gillar inte blåst men idag tar jag gärna den extra värken
för det är så skönt med frisk luft istället för det kvava och
klibbiga vädret vi haft de senaste dagarna
Skönt att kunna andas och inte vara klibbig hela tiden.

Idag har vi en del att göra här hemma och sen kommer min
mor och systerdotter hit och fikar.
En del vila blir det också förstås.
Vilda får nu Rimadyl och haltar inte längre.
Bara att hoppas att det håller i sig sen när vi slutar med
medicinen.
Att hon måste få den korta perioder är ju helt ok men jag
hoppas hon ska slippa äta den ofta.
Nej nu ska jag reka igång alla stela leder och börja dagen.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas Vilda slipper halta även sedan.



Här är vädret liknande så vi får se vad det blir av dagen. Har liksom inte bestämt mig än...



Ha en härlig söndag och kram!

2011-07-03 @ 11:10:20
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0