2011-12-09


Idag är det ett jäkla busväder här med regn och stormvindar.
Önskar jag slapp gå ut men jag måste iväg och handla mat.
Sen måste ju vovvarna ut men det lär bli snabba rastningar
i detta väder.
Vilda har som ni ser lagt beslag på soffan i pyssel/datarummet.
Hon har sovit där varje natt denna vecka.
Ella vågade sig in och upp i soffan utan lock och pock första
gången igår.
Hon gillar verkligen inte golvet men hon vänjer sig nog.

Idag ska jag som sagt handla mat vilket inte är ett dugg roligt
framför allt inte när värken är värre än vanligt i nacken och ena
höften.
Men men det får gå....skönt när det är gjort sen.
Jag ska handla hem så vi kan göra lite godis i helgen om andan
faller på.
Mitt på dagen får jag besök av en vän så det blir en bra dag
trots att jag måste börja den på Ica Maxi.
Jag har dessutom ett paket att hämta med en ny skärmaskin
så i eftermiddag blir det säkert lite pyssel i min fina hörna.
Trivs som fisken i vattnet med både det "nya" sovrummet och
data/pysselrummet...det blev verkligen hur bra som helst.

Ha en mysig helg och ni glömmer väl inte min utlottning på
söndag.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ingen risk att här glöms bort något. Härligt att det blev lyckat med rummen. Jag sitter ofta i vårt arbetsrum som verkligen gillas. Där har hundarna sina biabäddar dessutom.



Kram

2011-12-09 @ 21:20:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0