Måndag.


Mulet men ändå 14 grader nu på morgonen.
Nu känns det äntligen att vi är inne i maj månad.
Det blev ingen oljning av altanen i går pga av regnskurar så
idag hoppas jag det blir uppehåll så den torkar till igen.
Jag har inga planer för dagen men det finns en massa att göra
här hemma.
Har en del inflammationer i småleder vilket är väldigt irriterande.
Man tycker inte att några svullna tår eller en handled ska kunna
göra så ont men jag lovar att det kan de.
Nu är det som det är så det är bara att göra det bästa av dagen.=)
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jag VET hur ont det kan göra. Mi högra tumme är helt kraftlös, eftersom där inte finns någon brosk längre, och den känns av nästan hela tiden. Hoppas nu du kan ha en skön dag - med eller utan oljad altan. Kram kram

2010-05-17 @ 12:34:53
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Anna.. tassar in..

Mmmm du kämpar på du och jag lyfter dig lite genom att finnas här med lite glada rop som typ..Hellen du är bäst och du har världens härligaste prinsessor..:)

2010-05-17 @ 15:35:24
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ingrid

Vet med hur det är att ha onda tår och fingerleder..

Inte skönt alls. Peppar peppar har fötterna (under) varit hyfsade ett tag annars var det ett helsike stiga upp ett tag.. Kommer och går.. än här än där..

Omväxling förnöjer -eller INTE!!!!

2010-05-19 @ 16:39:06
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0