Söndag.


Jag tog en bild igår för att visa vad mycket snö vi har.
Staketet är helt översnöat  och det är 70 cm högt.
Idag är det -15 grader och det snöar lite.
Det känns som att vi har har snö så vi klarar oss nu
så jag hoppas att det inte kommer så mycket mer.
I eftermiddag ska dottern åka hem och vi ska hämta
upp sonen så att han får storhandla mat.
Det har varit en mysig helg.
Jag har inte vilat på samma sätt som jag brukar men
samtidigt har vi ju bara varit hemma och tagit det lungt.
Dottern och jag har pysslat en hel del så jag har hunnit
göra färdigt en del av de födelsedagskort vi behöver ha 
den närmaste tiden.
Någon bloggrunda har det dock inte hunnits med så jag
får läsa ikapp till veckan.
Nu ska jag göra iordning frukost.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mormormu

Vad mysigt med en helg tillsammans med dottern, - och en liten shoppingtur med sonen!

Idag har jag absolut ingenting inplanerat, tror faktiskt jag ska vända på kudden och sova en stund till... man har det ju bra! Verkar dessutom vara en ganska bra dag värkmässigt! Så det blir säkert en bra dag!



Önskar dig en myspys söndag vännen!

2010-01-31 @ 10:19:27
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så mycket har inte vi. Inte än i alla fall för just nu så vräker det ner...



Ha en fin söndag!

Kram

2010-01-31 @ 10:28:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: messan

Tack snälla du för att du delar med dig!



Vi har också mycket snö men inte så mycket som ni har. Solen lyser från en klarblå himmel idag och det knirrar under skorna. En underbart vacker dag!

Vad mysigt att få tillbringa dagen med dottern.Har du många beställningar på kort? Dom är så fina dina kort! Skönt att inte alltid blogga utan bara göra det när orken och lusten finns. Det finns ju så mycket annat gott i livet:)!

Varma kramar till dig

2010-01-31 @ 12:05:04
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Några 70 cm med snö har vi inte som tur är helften kanske.. Men kallt som fan rent ut sagt -21 stod temperaturan på i morse.. Vattnet har frusit hos sonen (de som åkt till fjällen igår) så mannen i huset har haft och har heldagsjobb o försöka tina upp det hela.

2010-01-31 @ 16:39:11
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0