Fredag.


Idag är det bara 5 minusgrader vilket känns bra.
Men tråkigt nog så snöar det och mer snö behöver vi inte.
Det finns snart ingenstans att göra av med den.
Känns nästan som vi bor i en igloo.
Förkyldningen är tillbaka igen.
Jag kände mig bättre i början på veckan men igår hade
jag tryck över bihålerna och idag är jag rejält förkyld
igen.
Tröttsamt att jag alltid ska åka på så segdragna
förkyldningar.
Det är väl bara att försöka göra det bästa av dagen.
Jag ska se konståkning,lyssna på ljudbok och ha en skön
och vilsam dag.
Carpe Diem!
Ha en härlig dag alla!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Aldrig får man vara riktigt glad, förkylning igen. Va trist! Det behöver du verkligen inte få om igen. Hoppas du kan stoppa utvecklingen med C-vitamin. En härligt mysig fredagskväll önskar jag dig hur som helst! Må så gott det nu går och stora kramen

2010-02-26 @ 10:59:08
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Nej, mer snö behöver vi verkligen inte! Här är det plus fyra grader och töar rejält. Men... Nästa vecka väntas visst mer snö igen och minusgrader. Det kallar jag att föra en ojämn kamp mot våren!



Hoppas din förkylning snart är bättre. Just segdragna sådana tar verkligen på krafterna.



Kramar!

2010-02-26 @ 12:16:54
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0