Torsdag.


Solen skiner och det är bara 10 grader så idag blir det nog
en skön dag.
Gårdagens stormvindar har mojnat men det blåser
fortfarande lite.
Det är helt klart höst i luften.
Jag tycker det är så mysigt nu när kvällarna börjar bli
mörka.
Dax för en tur till Ikea så jag får ladda upp med ljus.
Det får bli nästa veckas projekt.

Jag hade en jättemysig pysselkväll igår med min vän Hella.
Hon hjälpte mig även att tona håret och det blev jättebra.
Nu återstår bara att beställa en klipptid.

Känner mig trött och slut idag så det känns skönt att jag inte
har något planerat.
Jag börjar bli ganska bra på att låta dagsformen bestämma
vad jag ska göra av dagen.
Ha en fin dag alla!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att du börjar lära dig ;-) Ha en härlig och skön dag. Snubbla inte på IKEA bara ;-)



Kram

2010-08-19 @ 08:47:18
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0