Fredag.


Bilden är tagen i fjol den här tiden.
Inser att snösmältningen går saktare i år.=(
Detta gråtrista väder gör ingen glad men snön tinar i
allafall och det är det viktigaste.
Jag har lite lösa planer för denna dag.
En av mina systerdöttrar är och hälsar på hos mormor så
tanken var att vi tillsammans skulle åka och hälsa på min
dotter idag.
Nu hade systerdottern ont i halsen igår så troligen blir det
inget av med det.
Om jag nu istället blir hemma så ska jag försöka få upp de
nya gardinerna i köket.
Det är en ypperlig dag för det idag eftersom A är ledig och
kan hjälpa mig.
Nu ska jag börja dagen med en kopp te och sen får jag väl 
se om jag blir hemma eller om vi åker till dottern.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Även om vi är av med snön så är våren helt klart senare i år. Bra på ett sätt men samtidigt så vill man njuta av den varma övergången!



Ha en fin eftermiddag och lycka till med gardinerna!



Kram

2010-04-09 @ 15:38:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ingrid

Såg ju allt att du fått upp dina gardiner!! Visst är det härligt med lite förnyelse!! Jag har förnyat lite på bloggen istället, ha, ha. Inte lika fysiskt krävande men klart kul det med!

2010-04-09 @ 15:47:21
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Ninna

Planer är bra...., men ibland spricker de. Då finns det en morgondag att ta till:)

2010-04-09 @ 18:39:39
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0