Lördag.


Idag skiner solen igen men tråkigt nog blåser det kyliga
vindar.
Trots att jag vilat ett par dagar nu så känner jag mig
helt slut i både kropp och själ.
Vaknade vid 5 tiden redan av att jag hade fruktansvärt
ont i bäckenet.
Det enda måste vi har i dag är att fylla upp kyl och frys
och det klarar ju A själv om jag nu inte orkar följa med.

Nu till nått roligare.
En vän till mig som jag köpt ett par smycken av ska ha
sina smycken till försäljning nästa helg.... alltså
den 24-25/10 i butik New House i Birsta.
Mellan 12-16 på lördag finns dessutom Therese själv i
butiken.
Så alla ni som bor i Sundsvall med omnejd åk dit och
titta vet ja.=)
Nu ska jag vila mig lite innan det är dax för frukost.
Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Erik Flygh

Hej!



Kan inte få nog av att titta på din blogg. Jag har sagt det förut men dina hundar är ju helt underbara! Så söta och gosiga! Vår bulldogg Melker har det oxå bra. Han ligger fortfarande och sover vid mina fötter i sängen.



Ha det gott!



// Erik

2009-10-17 @ 09:49:07
Postat av: Znogge

Smycken är aldrig fel men aningen långt! själv skulle jag vilja ha en ny klocka men den måste vara nickelfri. Inte helt lättt att hitta något snyggt!



Ha en härlig dag tillsammans med vovvarna! Ja, A med för den delen!



Kram!

2009-10-17 @ 10:54:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Det var ju synd att jag inte bor närmre då!!



Ha nu en fin dag trots eländig värk..kram

2009-10-17 @ 11:01:22
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0