Torsdag.


Det är ingen risk att man inte får sig ett gott skratt här
hemma varje dag med prinsessorna i huset.
Hittade Vilda i den här possitionen.......vilandes med
hakan på pallen.
Båda frambenen hängde ner mellan soffan och
pallen så hon vilade verkligen på hakan.
Hade jag dragit undan pallen hade hon åkt i golvet
med huvudet före.

Otroligt nog så snöar det inte idag.....hoppas nu att
det inte kommer mer snö utan att det blir vår.
Solen lyser dock med sin frånvaro men man kan
inte få allt.
Känner mig lite mör efter pysseldagen igår och
foten är fortfarande inte bra så idag ska jag bara
göra det jag känner att jag orkar.
Jag ska börja med att gå och sätta igång
tvättmaskinen.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, jag hoppas innerligt att foten din mår bättre inför morgondagen!

Sköt om dig idag

/Hella

2009-03-12 @ 08:49:44
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Eleonora

Bra med tvättmaskin. Då känner man att man gör någonting - utan att göra någonting!



Jag har inget speciellt att göra idag, så det blir litet av varje som jag trillar över. Lite strykning, blompyssel, handla mat och läsa. Men jag måste snart börja planera nästa Seniorträff. Vet inte vad jag ska hitta på - Bingo kanske? Har du något förslag? Sist hade vi frågetävling, så det kan jag inte ta igen. Ha det gott - kramisar

2009-03-12 @ 09:19:22
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Ja sovställningarna brukar vara en fröjd för ögat att se. ha ha !



Ha en bäst dag !

2009-03-12 @ 09:28:32
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Sickan



Hon har ewn stil som ingen annan :)



Ha det bra!

Kramen!

2009-03-12 @ 09:35:44
Postat av: Mari Andersson

Härligt !!!

Tänk att kunna vila i den ställningen..

Verkar jobbigt, men hon ser ut att trivas och det är ju huvudsaken.

Tänk, jag hoppade över min pysselkväll igår ????

Hur kunde det hända ? Jag var så trött så jag låg bara på soffan och slötittade på tv. Det händer inte ofta vill jag lova.



Hoppas att du får en skön vilodag och ta väl hand om dig !!!

Kramar / Mari

2009-03-12 @ 13:25:27
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0