Fredag.


Det är helt otroligt vad veckorna går fort.......redan fredag
igen.
Det är ljusare ute än på länge......ingen sol men den kanske
orkar sig fram lite senare.
Jag ska inte tillbringa dagen utomhus så mig kvittar det
igentligen men man känner sig lite piggare när solen skiner.
Idag ska jag ut och shoppa med Hella.
Vi ska på Coop och kolla på lite pysselgrejer som visst finns
där och sen blir det Ikea och inköp av ljus.
Orkar och hinner vi så blir det kanske en sväng in på Panduro
och Zizzi också.
Zizzi som är min favoritbutik när det gäller kläder har gått i
konkurs så de har 30% på allt i butiken.
Jag är inte alls på humör att trängas och prova en massa
kläder men jag har sett en tröja där sen tidigare som jag vill
ha så jag kan tänka mig att kika in där och se om den finns
kvar.
Det kommer helt klart att bli svårare att hitta kläder nu när de
försvinner......tråkigt.=(
Ja så ser min dag ut.
Nu ska jag försöka hitta nått att ta på mig och göra mig klar
innan Hella kommer och hämtar mig.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Låter som en bra dag!

Jag ska stoppa i mig migrän piller och krypa ner igen!:(



Ha en bra dag!

Kram!

2009-03-13 @ 08:41:13
Postat av: Nettan

Här är inte heller någon sol.

Ser inte ut som den skulle visa sig idag heller.

Lite tråkigt.



Jag måste ocså åka och köpa lite nya kläder.

Ska ju på stor hundutställning i Malmö nästa helg och då vore det kul att ha något nytt på sig.

Det var så länge sen jag köpte något nytt och jag fick ju presentkort på kapphahl i julklapp !



Hoppas du hittar något kul



kram

2009-03-13 @ 09:27:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Här försöker solen tränga fram. Jg blir glad om den lyckas. Nu ska jag till Maxi och handla mat. Sedan till Systemet och handla vin och därefter blommor. Så kan helgen ta vid bara dammsugaren har gjort ett kort varv.



Hoppas du hittar något bra i klädväg. Annars är det ju inte så lngt hit till Sthlm!! Och här finns affärer i massor. Det gäller bara att ha "stålar".



Vi hörs snart igen. Kram så länge och hälsa väninnan

2009-03-13 @ 09:56:44
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Cicci

Tänk om den efterlängtade solen kunde ta och kika fram nu. Skulle vara så skönt.

Hoppas er shopping blir mysig och att du hittar din tröja. Trist att butiken försvinner.

Ha en skön fredag, vännen.

Kramiz

2009-03-13 @ 13:41:55
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken otur med din favoritbutik. För visst håller man sig gärna till samma affär där man vet att bra kläder finns!



Äldsta fröken blev mycket imponerad av kortet och tyckte det var väldigt otroligt fint. Hon mumlade något om komplex men det var mest på skoj. Alla är vi barn i början!

Trevlig fredag!

Kram!

2009-03-13 @ 14:22:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: sofie

Hoppas att ni får en härlig helg.Kram

2009-03-13 @ 14:37:39
Postat av: Helena

Visst blev det en bra shoppingdag idag. Nu luktar det äppelljus i köket ;)

/Hella

2009-03-13 @ 17:54:13
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Mumin

Hoppas dagen varit till belåtenhet! Va synd att din favoritbutik ska stänga....men du hittar kanske en ny? Ha en trevlig fredagskväll! Kram Mumin

2009-03-13 @ 18:52:26

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0