Onsdag.


Härligt med en helt vanlig onsdag tycker jag.
Jag hoppas att det är lite folk ute och handlar idag....... åtminstonde på
Ica Maxi dit vi ska försöka ta oss.
Nu har vi 7 minusgrader igen och det blåser fortfarande lite så mina
leder är lika onda som igår.
Vädret är ju inget jag kan ändra på så det är bara att gilla läget och
inte lägga ner en massa energi på att reta sig på det.
Sonen och hans sambo hade haft det bra på Cypern även om det inte
varit bra väder alla dagar.
Nu är katterna hemma hos sig igen men Ella har inte fattat det än så
hon var runt och letade Theo tidigt imorse.
Nu snarkar hon och Vilda med husse i sängen........de har blivit riktiga
sjusovare.

Det blev inget pysslat just alls igår men jag påbörjade ett kort med
en för mig ny vikning.
Ett mappkort ska det bli som man kan stoppa pengar eller annat i.
Jag ska försöka göra det klart idag och ta en bild så att ni får se det.
Med lite tur får jag även ett par paket i dag.........jag har beställt bla
lite nya papper och en ny skärmaskin.
Nu ska jag plocka bort alla kulor från granen så att A kan bära ner
den i förådet igen.
Sakta men säkert åker julen ut.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här har redan julen åkt ut ! Ha ha !

Skulle städa förra helgen och då passade jag på att ta bort alla tomtar och dyligt. Lite tidigare än vanligt, men va gör det ?!



Ha en jättebra dag !



kramiz

2009-01-07 @ 09:49:21
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mumin

Så söt hon e med sitt vintertäcke:) Ja nu är julen slut och jag tycker det är jätteskönt!! Hoppas dina leder blir lite bättre. Kram vännen! Mumin

2009-01-07 @ 09:50:41
Postat av: Petra/Paradise

Jag ska också ta mig an min julbelysning. Som tur är har jag inte pyntat så värst mycket..utan har bara några ljusstakar att bära upp på vinden.

Aha! Det var din sons katter! De var så fina! =)

roligt att hundarna och katterna kom bra överens =)

God fortsättning på det nya året vännen!

Hoppas din smärta i lederna avtar snart.

Kram Petra

2009-01-07 @ 11:09:32
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Znogge

jag måste också försöka få undan lite av julen i dag. Något i alla fall men först ska det jobbas!

Kram!

2009-01-07 @ 12:27:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Här var det minus idag igen, var ju blidväder igår.

Men det är strålande sol så jag borde väl ta mig ut.



Har planerat färdigt, vi var oerhört effektiva vi jobbade undan som bara den!



Ha en fortsatt bra dag, kramen

2009-01-07 @ 13:36:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag känner som dig nu ont så inne vassen i lederna.I går hade vi4+ grader o i dag har vi-16 grader.Håller tummen på att det inte är så mycket folk på affären.Vad snygg Vilda är i sin jacka.Kram på er.

2009-01-07 @ 13:49:35
Postat av: Annica

Ja vi känner oss nog lika idag. Kan knappt skriva! Blä!

Men men. Nu verkar det som att det ska vara stabilt väder ett tag. För det är växlingarna som är värst för mig. Håller det bara i sig med samma väder så är det OK.

Hoppas att du får dina paket idag. Jag är så spänd på det nya kortet!

Ha det så bra du bara kan!

KRAM!

2009-01-07 @ 15:00:42
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Har också börjat plocka bort julen lite. Men ljusstakarna får nog vänta tills helgen. Tycker det är så fint när det är så mörkt ute.



Ska bli spännande att se vad det är för fint som du skapat. Kul att prova nya upplägg!!



Väntar också på paket. Vissar tar verkligen mycket längre tid.



Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund.

Kram till dig vännen/Gunilla

2009-01-07 @ 15:23:30
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm ut med julen bara in med våren...du Hellen jag hade sällskap med en hund hem från jobbet idag..han var så söt..husse ville snacka han med..en polis..ha ha ja han var så pratglad..inte för att jag känner honom men poliserna känner man ju igen i en liten stad..han var civil..söt han oxå :) och glad..och det var så pass trevligt..vi snackade hund hela vägen..precis som om jag kan något om det..nä..ingenting..men glad och trevligt intresserad kan jag vara..härligt va..är det så med er hundägare kanske pratglada och så pass käcka..

2009-01-07 @ 15:33:17
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Min jul var snabb att plocka undan,hade minimum av det denna gång, men ljusen i fönstren har jag kvar ett tag till. Har köpt tulpaner och det känns som om våren är på väg fast vi har minusgrader och lite snö nu. Så sov du lilla videung än så är det vinter.

Hälsa sötnosarna!

2009-01-07 @ 20:14:00
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Ingenting som jag har kommenterat har kommit in.Får återkomma igen.

Kramen

2009-01-07 @ 20:34:43
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0