Måndag.


Jaha så var det måndag igen.........veckorna går alldeles för fort.
Anders har redan haft 2 veckor av sin semester men som tur är så har
han ju 3 till.
Än så länge har vi barat latat oss men det behövde han efter en hektisk
vår på jobbet.
Nu är väl tanken att vi ska börja beta av lite av det som väntar på att bli
gjort här hemma.
Idag ska vi med Vilda till vetrinären igen och sen behöver vi städa undan
lite inomhus.
Igår hade jag en så hemsk huvudvärk så jag låg mest i soffan hela dagen.
Anders har spelat dataspel med barnen så det har inte blivit nått vettigt
gjort alls här på hela helgen.
Så idag är det verkligen dax att ta upp jakten på dammråttorna.
Trots att det såg så grått & trist ut igår morse så klarnade det upp och
blev en solig och varm dag.
Idag är det inte lika grått men det ser ut att kunna klarna upp även idag.
Min rygg är vansinigt ond idag men förhoppningsvis blir den bättre nu
när jag börjat röra på mig och tagit värktabletter.
Trots att vi har en bra säng så blir jag så stel och det känns som kotorna
gnager mot varandra när jag vaknar och det är väl det dom gör också.
Nu ska jag röra lite på mig igen och se om det hjälper.
Håll tummarna för att Vildas öra är riktigt bra nu så att vi slipper fler
vetrinärbesök på ett tag.....det skulle kännas skönt.
Vi ska vara där 12,30 idag så vi behöver inte stressa och prinsessan
hinner sova sin skönhetsömn klart.=)
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag håller tummarna så dom vitnar.....klart att prinsessan som sover på ärtan ska vara frisk nu.

M mm synd om dig som har värk... inget att ha.Här är det full fart igår städade vi hela dagen så idag lägger jag fötterna på soffbordet (bildligt talat) och gör bara vad jag vill. Som typ.. blogga :D Kram på dig min favorit bloggsyster.

2008-07-21 @ 08:48:06
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller tummarna för "Prinsessan på ärten"....Jobbigt när dom får sina öronbekymmer. Tycker det händer ganska ofta om somrarna...Ussss!



Ska vi ta och köpa oss varsin ny rygg?

Fy farao, för dessa usla som inte håller lika länge som vi!

Hoppas du får det lite lättare när kroppen kommer igång "uppåt dagen"...

Styrkekram....//Jenny

2008-07-21 @ 09:54:04
URL: http://efterskalv.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Hoppas att det går bra hos veterinären och att din rygg blir bättre!!!!

Här har det precis börjat att regna, ett fint sommarregn, vovvsingen och jag hann precis innanför dörren, ibland ska man ha tur!!!!

Kramizz

2008-07-21 @ 11:54:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Gunilla/Nilla

Hoppas att du får känna dig lite bättre och lilla Vilda blir fri från sina besvär.

Skulle behöva din hjälp med en sak men det kanske vi kan ta på msn.

Sköt om dig och stor kram från mig till dig

/Gunilla

2008-07-21 @ 12:27:49
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Såg att du varit hos sofie och lämnat kommentar. Jag har bott i sollefteå/Långsele mellan jag var 16 till 27. Graninge är härligt.

2008-07-21 @ 17:15:48
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Maria

Hoppas ni kommer iväg till Graninge v 31. Graningesjön, ja där är det fint! Jag ska försöka komma upp idag absolut senast imorgon.

2008-07-22 @ 06:38:34
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Maria

Jaha.. så du bor i sundsvall alltså.. Där hängde jag en del när jag bodde i sollefteå :-) Man åkte ju ner och gick på espan haha. bodde även i sundsvall ett år och jobbade på ett gatukök 90-91 tror jag det var :-) Trivdes aldrig riktigt där :-) hoppas du får en skön sommar iaf!

2008-07-22 @ 07:12:14
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

jasså här är maria hahaha Kul

säg nångonstans du inte har bott maria hahaha inte i norget iallafall:)Puss

Helena känner du till gatuköket hon jobbade :) lovar att du skulle komma ihåg henne :)kram

2008-07-22 @ 17:35:59

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0