Måndag.

171507-978
Då var det måndag igen då......helgen har gått fort trots att jag har haft
så mycket besvär med lederna.
Det som varit värst är att jag haft så ont i mina händer......knogarna är
fortfarande jättesvullna och fingrarna stela men lite bättre är det allt.
Har knappt pysslat nått denna helg pga det så prata om att det varit
en tråkig helg.
Ni kan ju tänka er vad pysselsugen jag är nu........jag som pysslar all
ledig tid.=)
Idag kommer Malin hit och pysslar lite och med lite tur får jag dessutom
ett paket med posten med nytt material.
Ute är det isigt och halt.......jag bara väntar på att Vilda ska sträcka sig
eller skada sig på nått sätt.
Det blir inga långa promenader när det är så halt ute.
Ella går så otroligt försiktigt så risken för skador på henne är mycket
mindre.......dessutom har hon inte haft några problem med sina ben.
Vilda har ju två opererade knän nu och den första operationen hon
gjorde var pga en patella luxation(knäskålen hoppar ur led) så nu
när det är så halt ute är jag rädd att korsbandet i det knät ska gå av.
Korsbandet i det andra knät opererade hon ju för snart 1 år sen.
Jag hoppas verkligen att hon får vara skadefri resten av livet nu.
Nu ska jag släpa runt dammsugaren och plocka undan lite här
om jag ska kunna släppa in Malin & Max lite senare.
Vovvarna kommer att bli överlyckliga.....de är helt tokiga i Max.
Ha en mysig måndag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Låter som att du får en trevlig början på veckan med pysselbesök. Hoppas dina knogar blir bättre och att värken lägger sig.
Ha en fin måndag!
Kram!

2008-01-21 @ 09:38:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: gunilla/nilla

Måste också ta ett tag med dammsugaren, usch vad det är trist innan det är gjort. Annars verkar det bli en mysig dag för dig med besök och pyssel.
Inget vidare när det är så halt ute. Då vågar man sig knappt ut. Fast du måste med hundarna. Hoppas du snart får känna dig bättre och att din värk lägger sig lite.
Dina kort som du har gjort är så fina. Du är verkligen duktig.
Sköt om dig och ha en bra vecka
Kram/Gunilla

2008-01-21 @ 10:05:35
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: A n n a

Åhh jättefina bilder hos Nina :)
Ha det gött idag..*kram*

2008-01-21 @ 10:15:29
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Jaaaa! Vita orkidéer är bäst. Dem gillar jag. Ha det bra... och solen lyser! I alla fall hos mig.

2008-01-21 @ 10:28:20
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Eleonora

Ser att du haft ont (mer än vanligt) sista dagarna. Så även jag och jag skyller allt på vädret! Man blir så extra känslig som reumatiker. Men i februari på barnbarnens skollov reser jag med familjen till Kanarieöarna och det ska bli - UNDERBART!! Jag har hyrt en lägenhet där en vecka och jag tror nog att vi får garanterat sol varje dag. Det blir spännande idag att se om jag får min vinst med posten -jag hör givetvis av mig när den kommer. Ha det gott idag söta vän och stor kram

2008-01-21 @ 10:53:57
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Ligg lågt med pysslet så att dina händer får vila sig i lugn och ro, det är pyrt, tro mig, jag vet, jag handarbetade alltid förrut och har fått sluta helt med det.
Ta det varligt nu ute i halkan!!!
Kramizzzz

2008-01-21 @ 12:49:43
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vilken fin orkideé

2008-01-21 @ 18:36:54
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0