Fredag.

171507-1028
Oj vad många som skrivit en kommentar......jag är inte så noga med
tiden utan alla som skrivit fram till nu är med i utlottningen.
Jättekul att så många tog sig tid att lämna ett avtryck.=)
Nu när det blev så många så har jag tänkt om och lottar ut 3 st kort
istället.
Återkommer med tre namn lite senare idag.
Gårdagen blev en mysig dag.....till & med solen tittade fram.
Nina och jag hade som vanligt när vi träffas mycket att prata om
så de 4 timmar hon var här gick väldigt fort.
Nu blev det så klart en hel del fokus på prinsessorna......de går ju
liksom inte att undgå dem.=)
Ella var lika mysig som vanligt och ville helst sitta i Ninas knä......
Vilda var vild som vanligt och full med bus.
Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge innan vi ses igen
Nina & jag.
Idag kanske en gammal vän kommer hit en stund......men annars
är dagen oplanerad.
Är lite sugen på att åka på Panduro en sväng......jag tänker ta dagen
som den kommer.
Känner mig ganska trött idag och lite mörbulltad så det blir kanske
en vilodag.
Jag skulle tro att vovvarna också är lite trötta idag.....de har inte
vaknat ännu utan snarkar tillsammans i min säng.
Ser ut att bli sol idag också.....skönt när det är ljust på dagarna.
Ha en härlig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Mmmm, solen var faktiskt framme igår och jag missade den:( Men den kommer väl igen:) Ett år säger du, mm, jag är nog där snart jag med... Hoppas att du får en lika mysig dag idag! Kram

Postat av: elsamaja

Grattis till ett år som bloggare.
Jag börjar väl att närma mej det också, och det har defenitivt öppnat en ny värld för mej, så det ångrar jag inte.
Jag har haft några otroligt sega dagar, med mycket sovande, när jag får dom här trötthetsperioderna, år jag som en uppblåst ballong, som nån släppt luften ur.
Ha en bra helg.
Kram

2008-01-18 @ 09:14:49
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0